Mogućnost uvođenja marke vina Portugizac na zagrebačko tržište (CROSBI ID 333755)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dukić, Jasminka
Kovačić, Damir
hrvatski
Mogućnost uvođenja marke vina Portugizac na zagrebačko tržište
U radu se istražuje mogućnost uvođenja Portugisca, kao zasebne marke vina, na zagrebačko tržište, te se identificira ciljni potrošački odsječak za ovo vino. Rezultati istraživanja daju odgovor na pitanje tko su potrošači Portugisca, odnosno koja su njihova temeljna socio-demografska obilježja, te bi trebali poslužiti za oblikovanje marketinškog programa.
vino; Portugizac; tržište; potrošački odsječak; marketinški program
nije evidentirano
engleski
Possibility for the implementation of wine Portugizac on Zagreb market
nije evidentirano
wine; Portugizac; market; consumer segment; marketing program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
01.11.1999.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb