Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje (CROSBI ID 198055)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Miočić, Bernard ; Čerina, Josip
hrvatski
Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje
Pojavom Web 2.0 tehnologije došlo je do brojnih promjena u načinu na koje društvo komunicira. Mnoge organizacije prilagođavaju svoje web stranice novim standardima i načelima. Ni televizijske postaje nisu iznimka. Koristeći prednosti interaktivnih tehnologija nastoje izgraditi zajednice obožavatelja televizijskih emisija i osigurati lojalnost gledatelja. Fokus istraživanja i analize primarno je usmjeren na praksu koja proizlazi iz uspostavljanja i održavanja Facebook stranica zajednice obožavatelja dvaju reality showa: Hrvatska traži zvijezdu i Masterchef Hrvatska. Birajući ove stranice, namjera je bila omogućiti uvid u sličnosti i razlike u načinu na koji televizijske postaje koriste ovo okruženje te ukazati na čimbenike koji motiviraju članove da sudjeluju u tim zajednicama.
društveni mediji ; Facebook ; zajednice obožavatelja ; reality televizija
nije evidentirano
engleski
Reality television on social network sites
nije evidentirano
social media ; Facebook ; fan communities ; reality television
nije evidentirano