Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657020

Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje


Miočić, Bernard; Čerina, Josip
Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje // Medijski dijalozi, 5 (2012), 12; 433-449 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje
(Reality television on social network sites)

Autori
Miočić, Bernard ; Čerina, Josip

Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 5 (2012), 12; 433-449

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Društveni mediji ; Facebook ; zajednice obožavatelja ; reality televizija
(Social media ; Facebook ; fan communities ; reality television)

Sažetak
Pojavom Web 2.0 tehnologije došlo je do brojnih promjena u načinu na koje društvo komunicira. Mnoge organizacije prilagođavaju svoje web stranice novim standardima i načelima. Ni televizijske postaje nisu iznimka. Koristeći prednosti interaktivnih tehnologija nastoje izgraditi zajednice obožavatelja televizijskih emisija i osigurati lojalnost gledatelja. Fokus istraživanja i analize primarno je usmjeren na praksu koja proizlazi iz uspostavljanja i održavanja Facebook stranica zajednice obožavatelja dvaju reality showa: Hrvatska traži zvijezdu i Masterchef Hrvatska. Birajući ove stranice, namjera je bila omogućiti uvid u sličnosti i razlike u načinu na koji televizijske postaje koriste ovo okruženje te ukazati na čimbenike koji motiviraju članove da sudjeluju u tim zajednicama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Nada Zgrabljić Rotar, )