Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje (CROSBI ID 198055)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Miočić, Bernard ; Čerina, Josip Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje // Medijski dijalozi, 5 (2012), 12; 433-449

Podaci o odgovornosti

Miočić, Bernard ; Čerina, Josip

hrvatski

Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje

Pojavom Web 2.0 tehnologije došlo je do brojnih promjena u načinu na koje društvo komunicira. Mnoge organizacije prilagođavaju svoje web stranice novim standardima i načelima. Ni televizijske postaje nisu iznimka. Koristeći prednosti interaktivnih tehnologija nastoje izgraditi zajednice obožavatelja televizijskih emisija i osigurati lojalnost gledatelja. Fokus istraživanja i analize primarno je usmjeren na praksu koja proizlazi iz uspostavljanja i održavanja Facebook stranica zajednice obožavatelja dvaju reality showa: Hrvatska traži zvijezdu i Masterchef Hrvatska. Birajući ove stranice, namjera je bila omogućiti uvid u sličnosti i razlike u načinu na koji televizijske postaje koriste ovo okruženje te ukazati na čimbenike koji motiviraju članove da sudjeluju u tim zajednicama.

društveni mediji ; Facebook ; zajednice obožavatelja ; reality televizija

nije evidentirano

engleski

Reality television on social network sites

nije evidentirano

social media ; Facebook ; fan communities ; reality television

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (12)

2012.

433-449

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti