Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656995

Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija


Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, Jelena
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013


CROSBI ID: 656995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija
(Fundamentals of nonprofit marketing and management)

Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Najev Čačija, Ljiljana ; Mihanović, Zoran ; Matković, Jelena

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Školska knjiga, Institut za inovacije

Grad
Zagreb

Godina
2013

Stranica
346

ISBN
978-953-0-30278-5

Ključne riječi
neprofitne organizacije ; marketing ; menadžment
(nonprofit organizations ; marketing ; management)

Sažetak
Ovaj sveučilišni udžbenik obrađuje relevantne teme iz područja strategije, marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Jurica Pavičić, )
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Biljana Crnjak-Karanović, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, Jelena
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013
Vuk, B. (ur.) (2013) Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija. Zagreb. Školska knjiga, Institut za inovacije.
@unknown{unknown, editor = {Vuk, B.}, year = {2013}, pages = {346}, keywords = {nonprofit organizations, marketing, management}, isbn = {978-953-0-30278-5}, title = {Fundamentals of nonprofit marketing and management}, keyword = {nonprofit organizations, marketing, management}, publisher = {\v{S}kolska knjiga, Institut za inovacije}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font