Jezične (i druge) kompetencije – samoprocjene odgojitelja (CROSBI ID 602927)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Cindrić, Ivana
hrvatski
Jezične (i druge) kompetencije – samoprocjene odgojitelja
Što točno podrazumijeva imati razvijenu komunikacijsku jezičnu kompetenciju na razini B2 ili C1? Jesmo li ikada sami prošli proces samovrednovanja poznavanja jezika? Kako to učiniti? Samovrednovanje putem Europskog jezičnog portfolija omogućeno je učenicima u dobi od 7-11/, 11-15, 15+ i za odrasle. Za učitelje i nastavnike postoji i Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika međutim on se bavi samovrednovanjem sljedećih područja: vrednovanje učenja, samostalno učenje, izvođenje nastave, metodologija, planiranje nastave, izvođenje nastave, kontakt i resursi. Za samovrednovanje komunikacijske jezične kompetencije koristit ćemo dio dokumenta Swiss ELP, a cilj nam je utvrditi razinu poznavanja jezika, istaknuti poteškoće, te pronaći načine kako održati i/ili poboljšati razinu komunikacijske kompetencije.
jezične kompetencije; odgojitelji; samoprocjena
nije evidentirano
engleski
Language (and other) competences - preschool teachers' self-evaluation
nije evidentirano
languae competences; preschool teachers; self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
METODE PRAĆENJA I VREDNOVANJA VLASTITOG RADA
pozvano predavanje
17.05.2013-17.05.2013
Zagreb, Hrvatska