Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu (CROSBI ID 381517)

Ocjenski rad | diplomski rad

Irsak, Ivana Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Irsak, Ivana

First Komen, Ivana

hrvatski

Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu

Uvjet za uspjeh na tržištu je dobro poznavanje ciljanog tržišta i ponuda proizvoda koji zadovoljavaju potrebe istoga.

strategije; standardizacija; marketinški miks

nije evidentirano

engleski

Strategy of standardization and adaptation of marketing mix in international markets

nije evidentirano

strategy; standardization; marketing mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

24.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija