Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656775

Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu


Irsak, Ivana
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu
(Strategy of standardization and adaptation of marketing mix in international markets)

Autori
Irsak, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
63

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Strategije; standardizacija; marketinški miks
(Strategy; standardization; marketing mix)

Sažetak
Uvjet za uspjeh na tržištu je dobro poznavanje ciljanog tržišta i ponuda proizvoda koji zadovoljavaju potrebe istoga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka