Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača (CROSBI ID 381505)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zec, Marina Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Zec, Marina

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača

Impulzivnu kupovinu kao pojam, koncept, proces i čak fenomen istraživači, kao i marketinški stručnjaci odavno su počeli proučavati.

Istraživanje; impulzivne; kupovine; mladih; potrošača

nije evidentirano

engleski

Exploring impulse buying at young consumers

nije evidentirano

Exploring; impulse; buying; young; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

92

18.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija