Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656744

Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača


Šoštarić, Ana
Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača
(Connection of image business entity and consumer loyalty)

Autori
Šoštarić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2013

Stranica
53

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
imidža; poslovnog; subjekta; lojalnosti; potrošača
(Connection; business; entity; consumer; loyalty)

Sažetak
Stavaranje i jačanje imidža u javnosti postaje jedna od osnovnih strategija uslužnih poslovnih subjekata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Šoštarić, Ana
Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Šoštarić, A. (2013) 'Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}o\v{s}tari\'{c}, A.}, year = {2013}, pages = {53}, keywords = {Connection, business, entity, consumer, loyalty}, title = {Connection of image business entity and consumer loyalty}, keyword = {Connection, business, entity, consumer, loyalty}, publisherplace = {Rijeka} }