Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656553

Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme učenika u primarnom obrazovanju


Andreja Juranić
Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme učenika u primarnom obrazovanju 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski Fakultet, Zagreb, Hrvatska


Naslov
Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme učenika u primarnom obrazovanju
(Kinesiology and leisure of students in primary education)

Autori
Andreja Juranić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski Fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
9.10

Godina
2012

Stranica
44

Mentor
Prskalo, Ivan

Neposredni voditelj
Jenko Miholić, Srna

Ključne riječi
Aktivnosti slobodnog vremena; kineziološki sadržaji; metoda anketnog upitnika; ruralna i urbana sredina
(Leisure activities; physical education facilities; rural and urban areas; survey methods)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je otkriti što učenici rade u slobodno vrijeme, kojim se aktivnostima i u kojoj mjeri bave, usporedba bavljenja kineziološkim aktivnostima u ruralnim i urbanim područjima te otkriti stavove učenika prema kineziološkim aktivnostima i bavljenju sportom u budućem životu. Za potrebe ovog istraživanja uključen je uzorak od 139 učenika od prvog do četvrtog razreda u dvije osnovne škole ruralne i urbane sredine. Metodom anketnog upitnika ispitani su neki njihovi stavovi o korištenju slobodnim vremenom i kineziološkim aktivnostima. Rezultati istraživanja pokazali su da se u slobodno vrijeme najčešće sportom bavi 16% učenika iz sela i 18% učenika iz grada, dok su postoci za sjedilačke aktivnosti mnogo veći. Ispred kinezioloških aktivnosti prednost u izvanškolskim i izvannastavnim aktivnostima imaju drugi nekineziološki sadržaji kao što su zbor i likovne radionice. Ipak svijest učenika o važnosti bavljenja sportom je naglašena budući da 90% učenika iz sela i 80% učenika iz grada smatra da je bavljenje sportom važno. Također učenici koji se bave sportom u primarnom obrazovanju žele se nastaviti baviti sportom i u budućnosti. Razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima između ruralnog i urbanog područja nisu velike, a ogledaju se samo u prioritetima bavljenja sportom, raznolikijim kineziološkim aktivnostima u gradu i većem broju dječaka u bavljenju sportom na selu. Učenici se sve više bave aktivnostima za koje nije potreban mišićni napor, a zanemaruju se kineziološke aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb