Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656529

Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam


Rožić, Ida
Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam 2013., diplomski rad, Učiteljski Fakultet, Zagreb, Hrvatska


Naslov
Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam
(Speed development of younger school age pupils as sexual dimorphism)

Autori
Rožić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski Fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
16.07

Godina
2013

Stranica
41

Mentor
Prskalo, Ivan

Neposredni voditelj
Jenko Miholić, Srna

Ključne riječi
Brzina; deskriptivna statistika; osnovna škola; učenici
(Descriptive statistics; elementary school; pupils; speed)

Sažetak
SPOLNI DIMORFIZAM Istraživanje je provedeno u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi na uzorku od 162 učenika u dobi od 6 do 11 godina u sklopu redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su bili podijeljeni na subuzorke po dobi i po spolu. Cilj istraživanja bio je utvrditi moguće razlike u razvoju brzine između učenika i učenica u sva četiri razreda osnovne škole. Uzorak varijabli sastojao se od tri motorička testa za provjeru brzine. Podatci istraživanja su obrađeni metodama deskriptivne statistike i Studentovim T-testom. Dobiveni rezultati su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u razvoju brzine između učenika i učenica mlađe školske dobi na nivou istog razrednog odjeljenja, dok je djelomično prihvaćena hipoteza o postojanju razlika između razrednih odjeljenja. Objašnjenje takvih rezultata leži u činjenici da se djeca te dobi usporedno fiziološki razvijaju i da se većina razlikovnih karakteristika javlja u pubertetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb