Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656417

STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA


Škrlin, Sandra
STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA, 2011., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, ZAGREB


CROSBI ID: 656417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
(Active learning strategies in science and social studies teaching)

Autori
Škrlin, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
ZAGREB

Datum
11

Godina
2011

Stranica
106

Mentor
Nada Vijtiuk

Ključne riječi
aktivno učenje; osnovna škola; tradicionalna i suvremena nastava; nastava Prirode i društva
(active learning; primary school; traditional and modern teaching; science and social studies teaching)

Sažetak
Tradicionalno organizirana nastava koja je usmjerena na nastavnika i nastavni proces nastoji se zamijeniti suvremeno organiziranom nastavom. U takvoj je nastavi učenik subjekt odgojno- obrazovnog procesa. Suvremena koncepcija obrazovanja naglašava raznolikost izbora sadržaja i pristupa učenju i poučavanju strategijama aktivnog učenja. Takve strategije učenja osiguravaju aktivno, bolje i trajnije usvajanje znanja, razvijaju istraživačke kompetencije, ali i kompetencije samostalnog i suradničkog učenja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 40 učenika četvrtog razreda i 40 učitelja Osnovne škole Bistra. Dobiveni podaci obrađeni su deskriptivnim metodama, parametrijskom i neparametrijskom statistikom. U istraživanju kojeg je provela autorica ovog rada dokazan je bolji uspjeh učenika poučavanih strategijama aktivnog učenja od učenika poučavanih frontalnom nastavom u rezultatima na zadacima objektivnog tipa. Ispitivanje mišljenja učenika pokazalo je da učenici više vole raditi i učiti metodama aktivnog učenja. Rezultati ispitivanja mišljenja učitelja pokazali su priklonjenost suvremenim metodama u radu, a rezultati o korištenju suvremenih i tradicionalnih metoda pokazali su podjednaku upotrebu i jednih i drugih metoda. Postoji potreba upućivanja učitelja na prednosti strategija aktivnog učenja i poučavanja kako bi buduća istraživanja pokazala rezultate usmjerene prema većoj upotrebi suvremenih metoda u radu. Strategijama aktivnog učenja osigurat će se kvalitetniji i učinkovitiji odgojno-obrazovni proces.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1692 - Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva (Nada Vijtiuk, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nada Vijtiuk (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Škrlin, Sandra
STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA, 2011., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, ZAGREB
Škrlin, S. (2011) 'STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA', postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}krlin, S.}, year = {2011}, pages = {106}, keywords = {active learning, primary school, traditional and modern teaching, science and social studies teaching}, title = {Active learning strategies in science and social studies teaching}, keyword = {active learning, primary school, traditional and modern teaching, science and social studies teaching}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font