Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA (CROSBI ID 381478)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Škrlin, Sandra STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA / Nada Vijtiuk (mentor); ZAGREB, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Škrlin, Sandra

Nada Vijtiuk

hrvatski

STRATEGIJE AKTIVNOG UČENJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA

Tradicionalno organizirana nastava koja je usmjerena na nastavnika i nastavni proces nastoji se zamijeniti suvremeno organiziranom nastavom. U takvoj je nastavi učenik subjekt odgojno- obrazovnog procesa. Suvremena koncepcija obrazovanja naglašava raznolikost izbora sadržaja i pristupa učenju i poučavanju strategijama aktivnog učenja. Takve strategije učenja osiguravaju aktivno, bolje i trajnije usvajanje znanja, razvijaju istraživačke kompetencije, ali i kompetencije samostalnog i suradničkog učenja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 40 učenika četvrtog razreda i 40 učitelja Osnovne škole Bistra. Dobiveni podaci obrađeni su deskriptivnim metodama, parametrijskom i neparametrijskom statistikom. U istraživanju kojeg je provela autorica ovog rada dokazan je bolji uspjeh učenika poučavanih strategijama aktivnog učenja od učenika poučavanih frontalnom nastavom u rezultatima na zadacima objektivnog tipa. Ispitivanje mišljenja učenika pokazalo je da učenici više vole raditi i učiti metodama aktivnog učenja. Rezultati ispitivanja mišljenja učitelja pokazali su priklonjenost suvremenim metodama u radu, a rezultati o korištenju suvremenih i tradicionalnih metoda pokazali su podjednaku upotrebu i jednih i drugih metoda. Postoji potreba upućivanja učitelja na prednosti strategija aktivnog učenja i poučavanja kako bi buduća istraživanja pokazala rezultate usmjerene prema većoj upotrebi suvremenih metoda u radu. Strategijama aktivnog učenja osigurat će se kvalitetniji i učinkovitiji odgojno-obrazovni proces.

aktivno učenje; osnovna škola; tradicionalna i suvremena nastava; nastava Prirode i društva

nije evidentirano

engleski

Active learning strategies in science and social studies teaching

nije evidentirano

active learning; primary school; traditional and modern teaching; science and social studies teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

106

01.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

ZAGREB

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija