Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656415

MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI


Kovačević, Mihajla
MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, ZAGREB


CROSBI ID: 656415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI
(Students and Teachers opinions of teaching aspects importance in Science education)

Autori
Kovačević, Mihajla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
ZAGREB

Datum
11

Godina
2011

Stranica
55

Mentor
Nada Vijtiuk

Ključne riječi
uĉenik; nastavnik; zadaci nastave biologije; tradicionalna nastava; suvremena nastava; aspekti pouĉavanja
(student; teacher; biology teaching assignments; traditional teaching; modern teaching; aspects of teaching)

Sažetak
Suvremeno društvo u kojem ţivimo pod velikim je utjecajem razliĉitih socijalnih i znanstveno- tehnoloških promjena i dostignuća. Da bi pojedinac mogao pratiti takve promjene i da bi se mogao uspješno integrirati u moderno društvo, potrebno ga je osposobiti za takvo što. Moţemo zakljuĉiti da se i škola, sukladno tomu, nalazi pred velikim izazovima budućnosti, a moći će se nositi jedino ukoliko će se mijenjati i osuvremenjivati. Dakle, veliku pozornost potrebno je posvetiti kvalitetnom usvajanju sadrţaja unutar odgojno-obrazovnog procesa jer tako uĉenicima osiguravamo trajna i svrsishodna znanja. Prema tomu, potrebno je napraviti veliki iskorak iz okvira tradicionalne škole prema suvremenoj, tj. onoj koja uĉenika stavlja u centar odgojno-obrazovnog procesa, koja ga osposobljava za cjeloţivotno uĉenje. U skladu s takvim trendovima i potrebama jest i tema ovog istraţivanja kojim se ispitalo mišljenje uĉenika i nastavnika o vaţnosti nekih aspekata pouĉavanja u nastavi biologije u srednjoj školi. Rezultati istraţivanja upućuju na to kako su u nastavi biologije još uvijek prisutni tradicionalni oblici pouĉavanja. Unatoĉ tomu, raduje nas ĉinjenica kako su ispitanici pokazali izrazitu homogenost u većini mišljenja glede onih aspekata pouĉavanja koja odlikuju suvremeni oblik nastave, tj. škole. Dakle, moţemo zakljuĉiti kako postoje temelji za poboljšanje kvalitete nastave biologije primjenom suvremenih metoda i oblika pouĉavanja koji kod uĉenika pospješuju motiviranost, zainteresiranost za nastavu biologije, pomaţu u razvijanju njihovih sposobnosti i vještina, te pridonose lakšem i brţem usvajanju trajnih i kvalitetnih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nada Vijtiuk (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Kovačević, Mihajla
MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, ZAGREB
Kovačević, M. (2011) 'MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI', magistarski rad, Učiteljski fakultet, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {student, teacher, biology teaching assignments, traditional teaching, modern teaching, aspects of teaching}, title = {Students and Teachers opinions of teaching aspects importance in Science education}, keyword = {student, teacher, biology teaching assignments, traditional teaching, modern teaching, aspects of teaching}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font