Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI (CROSBI ID 381477)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kovačević, Mihajla MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI / Nada Vijtiuk (mentor); ZAGREB, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Mihajla

Nada Vijtiuk

hrvatski

MIŠLJENJA UČENIKA I NASTAVNIKA O VAŢNOSTI NEKIH ASPEKATA POUČAVANJA U NASTAVI BIOLOGIJE U SREDNJOJ ŠKOLI

Suvremeno društvo u kojem ţivimo pod velikim je utjecajem razliĉitih socijalnih i znanstveno- tehnoloških promjena i dostignuća. Da bi pojedinac mogao pratiti takve promjene i da bi se mogao uspješno integrirati u moderno društvo, potrebno ga je osposobiti za takvo što. Moţemo zakljuĉiti da se i škola, sukladno tomu, nalazi pred velikim izazovima budućnosti, a moći će se nositi jedino ukoliko će se mijenjati i osuvremenjivati. Dakle, veliku pozornost potrebno je posvetiti kvalitetnom usvajanju sadrţaja unutar odgojno-obrazovnog procesa jer tako uĉenicima osiguravamo trajna i svrsishodna znanja. Prema tomu, potrebno je napraviti veliki iskorak iz okvira tradicionalne škole prema suvremenoj, tj. onoj koja uĉenika stavlja u centar odgojno-obrazovnog procesa, koja ga osposobljava za cjeloţivotno uĉenje. U skladu s takvim trendovima i potrebama jest i tema ovog istraţivanja kojim se ispitalo mišljenje uĉenika i nastavnika o vaţnosti nekih aspekata pouĉavanja u nastavi biologije u srednjoj školi. Rezultati istraţivanja upućuju na to kako su u nastavi biologije još uvijek prisutni tradicionalni oblici pouĉavanja. Unatoĉ tomu, raduje nas ĉinjenica kako su ispitanici pokazali izrazitu homogenost u većini mišljenja glede onih aspekata pouĉavanja koja odlikuju suvremeni oblik nastave, tj. škole. Dakle, moţemo zakljuĉiti kako postoje temelji za poboljšanje kvalitete nastave biologije primjenom suvremenih metoda i oblika pouĉavanja koji kod uĉenika pospješuju motiviranost, zainteresiranost za nastavu biologije, pomaţu u razvijanju njihovih sposobnosti i vještina, te pridonose lakšem i brţem usvajanju trajnih i kvalitetnih znanja.

uĉenik; nastavnik; zadaci nastave biologije; tradicionalna nastava; suvremena nastava; aspekti pouĉavanja

nije evidentirano

engleski

Students and Teachers opinions of teaching aspects importance in Science education

nije evidentirano

student; teacher; biology teaching assignments; traditional teaching; modern teaching; aspects of teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

01.11.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

ZAGREB

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija