Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IZVANUČIONIČKA NASTAVA – ŠKOLA U PRIRODI (CROSBI ID 381474)

Ocjenski rad | diplomski rad

Takač, Monika IZVANUČIONIČKA NASTAVA – ŠKOLA U PRIRODI / Nada Vijtiuk (mentor); ZAGREB, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Takač, Monika

Nada Vijtiuk

hrvatski

IZVANUČIONIČKA NASTAVA – ŠKOLA U PRIRODI

U diplomskom radu Izvanučionička nastava – škola u prirodi opisan je pojam izvanučionička nastava, upoznaje nas s vrstama izvanučioničke nastave te kako se one provode. Izvanučionička nastava dio je odgojno-obrazovnog procesa koji ima veliko spoznajno značenje jer se nastava povezuje sa stvarnošću. Ona ima veliko metodološko značenje jer učenici istraživanjem u prirodi pronalaze najbolje putove i načine spoznavanja. Takvim radom učenici međusobno bolje surađuju i uspostavljaju bliže odnose s učiteljem, a i takva nastava orijentirana je na učenika. S obzirom da postoji nekoliko vrsta izvanučioničke nastave, učitelj će odabrati onu koja je najprikladnija dobi učenika te sadržaju koji će se realizirati izvanučioničkom nastavom. Da bi izvanučionička nastava uspjela, važna je dobra priprema učitelja koja će osigurati uspješnost, kvalitetno i dugotrajno znanje učenika. Učitelji bi trebali težiti da učenici što više sadržaja iz prirode i društva usvajaju aktivno, istraživačkim radom u izvanučioničkoj nastavi jer tako usvojeno znanje doista ostaje trajno. U radu je kao poseban oblik izvanučioničke nastave objašnjena škola u prirodi. Ona je poseban vid cjelodnevnoga organiziranog odgojno-obrazovnog rada škole sa smještajem, koji se ostvaruje izvan mjesta stanovanja, u prirodnoj sredini, a podrazumijeva i prošireno pedagoško djelovanje putem aktivnosti u slobodnom vremenu. Tema istraživanja provedena u četvrtim razredima osnovne škole je ekološka svijest učenika. Rezultati su pokazali kako učenici primjenjuju ekološka pravila u školi i obitelji što potvrđuje njihovu ekološku osviještenost.

izvanučionička nastava; škola u prirodi; četvrti razred prvog obrazovnog ciklusa; učenik

nije evidentirano

engleski

Outdoor Education – Education in Nature

nije evidentirano

outdoor education; schools in nature; fourth grade in primary education; student

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

30.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

ZAGREB

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija