National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations (CROSBI ID 602797)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Razović, Mili
engleski
National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations
U radu se polazi od činjenice da je predimenzionirana uloga nacionalne turističke organizacije na području promocije a ograničena je uloga i značenje nacionalne turističke organizacije u marketingu i brendiranju turističke destinacije. Znanstveni doprinos rada je što rezultati istraživanja postavljaju u realne okvire ulogu ali i mogućnosti nacionalne turističke organizacije u koncipiranju marketinga i brendiranja turističke destinacije. U predmetnom istraživanju se potvrđuje činjenici da se preveliko-mitsko- značenje pridaje ulozi nacionalne turističke zajednice u promociji i brendiranju turističke destinacije zanemarujući realno stanje u razvoju turističke ponude kao i kreiranju i afirmaciji novih turističkih proizvoda na tržištu. Istraživanja pokazuju da je sporedna uloga turističkih zajednica u koncipiranju strategije marketinga turističke destinacije.
National tourism organization; marketing in tourism
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
26-27.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6025-75-6
Podaci o matičnoj publikaciji
„ Myts of Tourism“ Book of Abstracts
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu ; Sveučilište u Zadru
Podaci o skupu
Myts of Tourism
predavanje
09.05.2013-12.05.2013
Zadar, Hrvatska