Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Social network and promotion of tourist destination (CROSBI ID 602790)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Razović, Mili Social network and promotion of tourist destination // Marketing challenges in new economy. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 746-767

Podaci o odgovornosti

Razović, Mili

engleski

Social network and promotion of tourist destination

U radu se ukazuje da razvoj suvremenih tehnologija utječe na njihovu primjenu na različitim područjima svakodnevnog ljudskog djelovanja pri čemu sve više dominira socijalni web ( socijalne mreže ) sukladno konceptu web -2, 0. Koncept web- 2, 0 omogućuje korisnicima da se međusobno druže i surađuju jedni s drugima u društvenim medijima. Društvene mreže pomažu u podijeli iskustava svih onih koji su povezani sa jednakim razmišljanjima.Posredstvom društvenih mreža, pojedinci komuniciraju međusobno ali i posredstvom proizvoda, usluga ili brenda.U međusobnoj komunikaciji posredstvom društvene mreže svaki član „virtualnog društva“ osjeća pozitivan učinak .Primjena društvenih mreža u promociji turizma prati cjelokupni razvoj suvremenih tehnologija i emotivno stanje suvremenog turiste.

Social network; promotion; tourism

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

746-767.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing challenges in new economy

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-45-0

Podaci o skupu

Marketing Challenges in New Economy

predavanje

06.10.2011-08.10.2011

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija