Social network and promotion of tourist destination (CROSBI ID 602790)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Razović, Mili
engleski
Social network and promotion of tourist destination
U radu se ukazuje da razvoj suvremenih tehnologija utječe na njihovu primjenu na različitim područjima svakodnevnog ljudskog djelovanja pri čemu sve više dominira socijalni web ( socijalne mreže ) sukladno konceptu web -2, 0. Koncept web- 2, 0 omogućuje korisnicima da se međusobno druže i surađuju jedni s drugima u društvenim medijima. Društvene mreže pomažu u podijeli iskustava svih onih koji su povezani sa jednakim razmišljanjima.Posredstvom društvenih mreža, pojedinci komuniciraju međusobno ali i posredstvom proizvoda, usluga ili brenda.U međusobnoj komunikaciji posredstvom društvene mreže svaki član „virtualnog društva“ osjeća pozitivan učinak .Primjena društvenih mreža u promociji turizma prati cjelokupni razvoj suvremenih tehnologija i emotivno stanje suvremenog turiste.
Social network; promotion; tourism
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
746-767.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing challenges in new economy
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7498-45-0
Podaci o skupu
Marketing Challenges in New Economy
predavanje
06.10.2011-08.10.2011
Pula, Hrvatska