Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Noviji glotodidaktički trendovi u europskoj perspektivi (CROSBI ID 602779)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Petravić, Ana Noviji glotodidaktički trendovi u europskoj perspektivi // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a / Milanović, Dragan, Domović, Vlatka, Bežen, Ante, Prskalo, Ivan (ur.). Zagreb, 2012. str. 32-33

Podaci o odgovornosti

Petravić, Ana

hrvatski

Noviji glotodidaktički trendovi u europskoj perspektivi

U suvremenoj teoriji i praksi nastave stranih jezika intenzivno se razvijaju i preispituju pristupi nastavi stranih jezika kojima se nastoji potaknuti razvoj višejezičnosti i intekulturalne kompetencije učenika kao preduvjeta za osobnu, obrazovnu i profesionalnu mobilnost pojedinca i prosperitet društva u uvjetima međunarodne kompeticije i kao osnove za međusobno razumijevanje građana Europe te za očuvanje kulturne i jezične raznolikosti europskog kontinenta. U tom se kontekstu raspravljaju glotodidaktičke implikacije triju dokumenata tj. instrumenata Vijeća Europe - Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike, Europskog jezičnog portfolija i Autobiografije interkulturnih susreta te se prikazuju osnovna obilježja didaktike trećih jezika (L3) i integracije učenja i poučavanja predmetnih sadržaja i jezika (Content and Language Integrated Learning), dvaju aktualnih glotodidaktičkih pristupa s težištem na razvoju višejezičnosti učenika. Pritom se upućuje i na neke aspekte koji su relevantni i za druga predmetna područja i njihove metodike

Učenje i poučavanje stranih jezika; interkulturalna komunikacijska kompetencija; višejezičnost; instrumenti Vijeća Europe

nije evidentirano

engleski

Recent trends in foreign language teaching in European perspective

nije evidentirano

Foreign language teaching; intercultural communicative competence; plurilingualism; didactic instruments; Council of Europe

nije evidentirano

Podaci o prilogu

32-33.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a

Milanović, Dragan, Domović, Vlatka, Bežen, Ante, Prskalo, Ivan

Zagreb:

Podaci o skupu

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu : znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a

pozvano predavanje

15.03.2012-15.03.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija