Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656322

Noviji glotodidaktički trendovi u europskoj perspektivi


Petravić, Ana
Noviji glotodidaktički trendovi u europskoj perspektivi // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a / Milanović, Dragan, Domović, Vlatka, Bežen, Ante, Prskalo, Ivan (ur.).
Zagreb, 2012. str. 32-33 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Noviji glotodidaktički trendovi u europskoj perspektivi
(Recent trends in foreign language teaching in European perspective)

Autori
Petravić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a / Milanović, Dragan, Domović, Vlatka, Bežen, Ante, Prskalo, Ivan - Zagreb, 2012, 32-33

Skup
Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Učenje i poučavanje stranih jezika; interkulturalna komunikacijska kompetencija; višejezičnost; instrumenti Vijeća Europe
(Foreign language teaching; intercultural communicative competence; plurilingualism; didactic instruments; Council of Europe)

Sažetak
U suvremenoj teoriji i praksi nastave stranih jezika intenzivno se razvijaju i preispituju pristupi nastavi stranih jezika kojima se nastoji potaknuti razvoj višejezičnosti i intekulturalne kompetencije učenika kao preduvjeta za osobnu, obrazovnu i profesionalnu mobilnost pojedinca i prosperitet društva u uvjetima međunarodne kompeticije i kao osnove za međusobno razumijevanje građana Europe te za očuvanje kulturne i jezične raznolikosti europskog kontinenta. U tom se kontekstu raspravljaju glotodidaktičke implikacije triju dokumenata tj. instrumenata Vijeća Europe - Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike, Europskog jezičnog portfolija i Autobiografije interkulturnih susreta te se prikazuju osnovna obilježja didaktike trećih jezika (L3) i integracije učenja i poučavanja predmetnih sadržaja i jezika (Content and Language Integrated Learning), dvaju aktualnih glotodidaktičkih pristupa s težištem na razvoju višejezičnosti učenika. Pritom se upućuje i na neke aspekte koji su relevantni i za druga predmetna područja i njihove metodike

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Maja Hausler, )
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Ana Petravić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ana Petravić, (238923)