Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogija zajedništva: oživotvorenje dijaloga u ustanovama ranog odgoja. (CROSBI ID 49196)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jurčević-Lozančić, Anka Pedagogija zajedništva: oživotvorenje dijaloga u ustanovama ranog odgoja. // Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju / Posavec, K. ; Sablić, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 149-155

Podaci o odgovornosti

Jurčević-Lozančić, Anka

hrvatski

Pedagogija zajedništva: oživotvorenje dijaloga u ustanovama ranog odgoja.

Višedimenzionalnost i kompleksnost društva ili kulture u kojoj dijete raste i razvija se traži poznavanje i poštivanje različitosti koja se odnosi na etiku susreta, etiku zajedništva i dijaloga, kao i prihvaćanje subjektivnosti svakog pojedinca. U skladu s navedenim opravdano je pozvati se na općenitu odgovornost društvene zajednice za djecu, njihov odgoj i obrazovanje ali i pružanje odgovora na ključna pedagoška pitanja: „Kako konceptualiziramo ili konstruiramo znanje o djetetu i ranom djetinjstvu?“ „Kako i koliko razumijemo koncept obrazovanja, znanja i učenja?“ „Koju pedagogijsku teoriju i praksu odabiremo?“ U traženju odgovora na navedena i slična pitanja važno je podsjetiti da prihvaćanje etičke dimenzije ranog djetinjstva pretpostavlja važnost donošenja odluka o djetetu kao budućem građaninu, kao aktivnom sustvaratelju njegova znanja i identiteta. U radu se problematiziraju temeljna etička pitanja o djetetu i djetinjstvu, kao i promišljanje o istraživačkoj kulturi odgojno- obrazovne ustanove, o nužnosti kontinuiranog profesionalnog razvoja odgajatelja kao inicijatora kvalitetne prakse

dijete, kultura, uĉenje, dijalog, odgajatelj, ustanove ranog odgoja

nije evidentirano

engleski

Pedagogy of Community: Reviving Dialogue in Institutions of Early Education

nije evidentirano

child, culture, learning, dialogue, preschool teacher, early childhood institutions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

149-155.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju

Posavec, K. ; Sablić, M.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2013.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice