Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656090

Mišljenje učitelja o primjeni medija u poučavanju zdravstvenog odgoja


Borić, Edita; Škugor, Alma
Mišljenje učitelja o primjeni medija u poučavanju zdravstvenog odgoja // Dijete i jezik danas - dijete i mediji
Osijek, 2013. str. 397-412 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Mišljenje učitelja o primjeni medija u poučavanju zdravstvenog odgoja
(Teachers' attitudes towards the use of media in teaching health education)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Dijete i jezik danas - dijete i mediji

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Zdravstveni odgoj; mediji; mišljenje učitelja; odgoj i obrazovanje
(Health education; the media; teachers' attitudes; education)

Sažetak
Prisutnost medija u svim područjima života podrazumijeva i primjenu medija u obrazovnome procesu, stoga je nužno u nastavu uvesti nove medije i tehnologije kojima su djeca svakodnevno okružena. U tome je kontekstu posebice bitan odnos djece i medija jer je u životu mlade populacije značenje medija važno. Učitelji tijekom nastavnoga scenarija primjenjujući medije, potiču razvoj različitih kompetencija kod učenika. Cilj je istraživanja bio ispitati mišljenje učitelja razredne nastave o utjecaju i primjeni medija u poučavanju zdravstvenoga odgoja. Za potrebe je istraživanja sastavljena anketa od 30 pitanja kojom je ispitano 446 učitelja iz pet županija istočne Hrvatske. Prema rezultatima istraživanja utvrđeno je da učitelji medije rabe u najmanjoj mogućoj mjeri u poučavanju sadržaja zdravstvenoga odgoja. Mišljenja su da mediji (TV, časopisi, filmovi i internet) negativno djeluju na odgoj učenika, posebno u modulu Rodna i spolna ravnopravnost, jer su učenici previše izloženi slikama i informacijama o nasilju, pornografiji i spolnom odnosu. Iako učenici provode najveći dio svoga slobodnoga vremena u interakciji s različitim medijima (od knjiga i tiska, preko glazbe, radija, televizije i filmova, do računala), utvrđeno je da se o medijskim sadržajima na nastavi nedovoljno razgovara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek