Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci (CROSBI ID 602712)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bošković, Sandra ; Brumini, Gordana ; Lučić, Branka ; Malnar, Daniela
hrvatski
Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci
Cilj: Procijeniti kvalitetu određenih kolegija zdravstvene njege na osnovu analize pokazatelja kvalitete edukacije studenata studija sestrinstva te identificirati načine poboljšanja kvalitete edukcije. Metode: Ispitivano je prisustvo studenata na nastavi i njihovo zadovoljstvo sadržajem i načinom provedbe kolegija. Kako bi dobili mjerljive pokazatelje korištena je Likterova mjerna ljestvica procjene od 1 do 5, a pitanja su se odnosila na interes za pojedine kolegije te zadovoljstvo sadržajem i načinom provedbe edukacije. Prvi dio upitnika je sadržavao je sociodemografski podatak (spol) te podatke o nazočnosti studenata i njihovog početnog interesa za kolegij. Rezultati:. Rezultati ispitivanja pokazuju značajni udio žena u sveukupnom broju ispitanika. Svaki student prisustvovao je nastavi više od 70% te je aktivnost na kolegijima vrlo visoka. Studenti su pokazali srednji ili veliki početni interes za svaki pojedini kolegij. Na osnovu analize pokazatelja dobiven je uvid u kvalitetu određenih područja edukacije. Obradom podataka tvrdnji koji ispituju pokazatelje kvalitete nastave rezultati pokazuju zadovoljstvo studenata organizacijom teoretske nastave i vježbi kod ispitivanih kolegija. Zaključak: Na temelju rezultata zaključuje se da je sestrinstvo prvenstveno ženska profesija. Provedbom nastave po Bolonjskom procesu učešće studenata u nastavi je vrlo veliko. Iskazano zadovoljstvo provedenom nastavom u ispitivanim kolegijima pokazuje dobru kvalitetu organizacije kolegija zdravstvene njege.
studenti sestrinstva ; pokazatelji kvalitete edukacije ; edukacija ; zdravstvena njega
nije evidentirano
engleski
Assessment of health care teaching quality at the Faculty of Medicine in Rijeka
nije evidentirano
students of the Study of Nursing ; indicators of quality of education ; education ; health care
nije evidentirano
Podaci o prilogu
xx-xx.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing
Podaci o skupu
9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing
poster
03.10.2012-05.10.2012
Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo