Rano učenje i poučavanje (hrvatskoga) jezika i znanstveni sustav u Hrvatskoj (CROSBI ID 49174)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante
hrvatski
Rano učenje i poučavanje (hrvatskoga) jezika i znanstveni sustav u Hrvatskoj
Već smo pokazali da je rano učenje (hrvatskoga) jezika posebno znanstveno područje koje istražuje više znanstvenih disciplina. Među njima je i metodika/e (hrvatskoga/materinskoga/stranoga) jezika. Mada je kao znanstvena disciplina uvedena na hrvatsko sveučilište još 60-ih godina 20. stoljeća, metodika hrvatskoga jezika, a i metodike drugih nastavnih predmeta, sve do nedavno nisu službeno priznate kao znanstvene discipline, niti su imale svoje mjesto u Pravilniku o znanstvenim područjima, poljima i granama koje donosi država. Posljedice takvog neslužbenog statusa bile su za metodike i metodičare vrlo značajne: iz metodika se nisu mogli izvoditi znanstveni projekti, dodjeljivati znanstveni stupnjevi, organizirati poslijediplomski magistarski i doktorski studiji. U novu inačicu Pravilnika od 22. rujna 2009. konačno su uvrštene i metodike pa se sada pred njima otvaraju nove razvojne mogućnosti. U ovom radu pokazuje se problem pozicioniranja ranog učenja hrvatskoga jezika u znanstveni sustav u Hrvatskoj, a u tome i metodike (hrvatskoga) jezika, posebno s obzirom na istraživanja ranog učenja i poučavanja (hrvatskoga) jezika.
rano učenje i poučavanje (hrvatskoga) jezika, znanstveni sustav u Hrvatskoj, metodika hrvatskoga jezika, znanstvene discipline, interdisciplinarnost
nije evidentirano
engleski
Early (Croatian) Language Learning and the Scientific System in Croatia
nije evidentirano
early (Croatian) language learning and teaching, the scientific system in Croatia, Croatian language teaching methodology, scientific disciplines, interdisciplinarity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
24-31.
objavljeno
Podaci o knjizi
Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost
Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2010.
978-953-7210-33-5