Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha (CROSBI ID 381399)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petra Bolfek Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha / Majda Rijavec (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Petra Bolfek

Majda Rijavec

hrvatski

Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha na kraju prethodne školske godine i iz nastavnih predmeta hrvatskoga jezika i matematike. U istraživanju je sudjelovalo 106 učenika 4. i 5. razreda Osnovne škole „Ljudevit Gaj“, Krapina, Krapinsko-zagorska županija koji su ispunjavali Upitnik ciljnih orijentacija u učenju. Rezultati su pokazali da se djevojčice i dječaci nisu statistički značajno razlikovali u ciljnim orijentacijama. Dobivena je značajna pozitivna povezanost između ciljne orijentacije na učenje i indikatora školskog uspjeha, te negativna korelacija između ciljne orijentacije izbjegavanja truda i općeg školskog uspjeha i ocjene iz hrvatskog jezika. Nije bilo statistički značajne povezanosti između orijentacije na izvedbu i indikatora školskog uspjeha. Ovi rezultati potvrdili su neka od ranijih istraživanja o povezanosti školskog uspjeha i akademskog postignuća.

ciljne orijentacije u učenju; školski uspjeh; rodne razlike; opći uspjeh

nije evidentirano

engleski

Relationship between goal orientations and academic achievement

nije evidentirano

goal orientations; academic achievement; gender differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

01.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija