Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha (CROSBI ID 381399)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petra Bolfek
Majda Rijavec
hrvatski
Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha na kraju prethodne školske godine i iz nastavnih predmeta hrvatskoga jezika i matematike. U istraživanju je sudjelovalo 106 učenika 4. i 5. razreda Osnovne škole „Ljudevit Gaj“, Krapina, Krapinsko-zagorska županija koji su ispunjavali Upitnik ciljnih orijentacija u učenju. Rezultati su pokazali da se djevojčice i dječaci nisu statistički značajno razlikovali u ciljnim orijentacijama. Dobivena je značajna pozitivna povezanost između ciljne orijentacije na učenje i indikatora školskog uspjeha, te negativna korelacija između ciljne orijentacije izbjegavanja truda i općeg školskog uspjeha i ocjene iz hrvatskog jezika. Nije bilo statistički značajne povezanosti između orijentacije na izvedbu i indikatora školskog uspjeha. Ovi rezultati potvrdili su neka od ranijih istraživanja o povezanosti školskog uspjeha i akademskog postignuća.
ciljne orijentacije u učenju; školski uspjeh; rodne razlike; opći uspjeh
nije evidentirano
engleski
Relationship between goal orientations and academic achievement
nije evidentirano
goal orientations; academic achievement; gender differences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb