Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija učitelja engleskog jezika za rad s darovitom djecom (CROSBI ID 381395)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Sanja Mihaliček Motivacija učitelja engleskog jezika za rad s darovitom djecom / Majda Rijavec (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Sanja Mihaliček

Majda Rijavec

hrvatski

Motivacija učitelja engleskog jezika za rad s darovitom djecom

Ovo istraživanje provedeno je s ciljem kako bi se utvrdio poredak motivacijskih faktora za rad učitelja engleskog jezika prema stupnju važnosti i stupnju zadovoljenosti u njihovom svakodnevnom radu te kako bi se utvrdili glavni motivatori i demotivatori učitelja engleskog jezika za rad s darovitom djecom kao i razlike među njima po dobi, radnom stažu, mjestu stanovanja i stupnju obrazovanja. To je učinjeno uz pomoć dva upitnika – Upitnika o motivaciji učitelja engleskog jezika za rad i Upitnika o motivaciji učitelja engleskog jezika za rad s darovitima, na uzorku od 133 učitelja engleskog jezika zaposlenih u osnovnim školama po cijeloj Hrvatskoj. Većina ispitanika je bila ženskog spola (N=122) i visoke stručne spreme (N=72). Dobni raspon se kretao između 24 i 61 godine, a po radnom stažu od tek zaposlenih do onih pred mirovinom. Rezultati su pokazali da su ispitanicima najvažniji: mogućnost upotrebe vlastitih znanja i sposobnosti, samostalnost i odgovornost u radu, osiguranje sigurne i stabilne budućnosti, a najmanje zadovoljeni: sudjelovanje u upravljanju i odlučivanju, ugled posla i visoki osobni dohodak. Glavni motivatori učitelja engleskog jezika za rad s darovitim učenicima su: osobine darovitih učenika, rezultati rada s darovitima i izazov u radu, a glavni demotivatori: organizacijski problemi, nezainteresiranost darovitih učenika i nepoticajni nastavni sadržaji. Mlađe učitelje više motiviraju pozitivne osobine darovitih učenika i izazov koji im predstavlja rad s njima. Početnike više motiviraju. pozitivne osobine darovitih učenika. Nije pronađeno značajno djelovanje mjesta zaposlenja na motivaciju učitelja engleskog jezika. Izazov u radu više motivira učitelje sa završenim Učiteljskim studijem s pojačanim engleskim jezikom nego učitelje sa zavrčenim Filozofskim fakultetom – anglistika.

motivacija učitelja za rad; engleski jezik; darovita djeca; poučavanje

nije evidentirano

engleski

Motivation of english teacher for gifted children education

nije evidentirano

: teacher work motivation; English language; gifted children; teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

135

01.01.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija