Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole (CROSBI ID 381394)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Melita Ivanković Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole / Majda Rijavec (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Melita Ivanković

Majda Rijavec

hrvatski

Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole

Istraživanje je provedeno s ciljem provjere utjecaja provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam i razredno ozračje učenika četvrtih razreda osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 125 učenika iz tri osnovne škole u Zagrebu, odnosno šest razreda, koji su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N=62) i kontrolnu (N=63) skupinu. Program pozitivne psihologije u eksperimentalnoj skupini provođen je jednom tjedno tijekom tri mjeseca na satu razredne zajednice. U kontrolnoj skupini nije se provodio program nego uobičajene aktivnosti na tom satu. Upitnici Moj razred za mjerenje razrednog ozračja i Upitnik za određivanje atribucijskog stila kod djece za mjerenje optimizma i pesimizma primijenjeni su na početku i na kraju istraživanja. Rezultati su obrađeni dvosmjernom analizom varijance s ponovljenim mjerenjima na jednom faktoru. U eksperimentalnoj skupini došlo je do značajnog povećanja optimizma u odnosu na kontrolnu. Nije bilo značajnih promjena ni u razini pesimizma kao niti u jednoj dimenziji razrednog ozračja.

osnovna škola; program pozitivne psihologije; optimizam; pesimizam; razredno ozračje

nije evidentirano

engleski

Effects of teaching positive psychology to fourth graders on optimism and classroom climate

nije evidentirano

elementary school; positive psychology program; optimism; pessimism; classroom environment.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

130

01.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija