Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi (CROSBI ID 381388)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ines Stanišak Pilatuš Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi / Majda Rijavec (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Ines Stanišak Pilatuš

Majda Rijavec

hrvatski

Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi

Cilj istraživanja bio ispitati dobne i spolne razlike u ciljnim orijentacijama kod učenika tijekom osnovnoškolskog školovanja kao i njihovu povezanost sa općom školskim uspjehom te ocjenama iz matematike i hrvatskog jezika. U istraživanju je sudjelovalo 226 učenika od trećeg do osmog razreda dviju osnovnih škola, od toga 132 učenice i 134 učenika. Primijenjen je Upitnik ciljnih orijentacija u učenju (Nimeivirta, 1999). Rezultati su pokazali da za sve tri ciljne orijentacije postoje statistički značajne dobne razlike. Postoji trend da se s godinama školovanja smanjuje orijentacija na učenje, a povećava orijentacija na izbjegavanje truda. Općenito, djevojčice su više od dječaka orijentirane na učenje, dok su dječaci više od djevojčica orijentirani na izbjegavanje truda. No, to vrijedi uglavnom za mlađe učenike, dok kasnije ta razlika nestaje. Provedene logističke regresijske analize pokazale su da je jedini značajan prediktor za sve tri mjere školskog uspjeha na cijelom uzroku bila orijentacija na učenje. Ključne riječi: ciljne orijentacije, spolne razlike u ciljnim orijentacijama, dobne razlike u ciljnim orijentacijama, školski uspjeh, primarno obrazovanje

ciljne orijentacije; spolne razlike u ciljnim orijentacijama; dobne razlike u ciljnim orijentacijama; školski uspjeh; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Relationship between test anxiety, goal orientations and academic achievement

nije evidentirano

goal orientations; gender differences in goal orientations; age differences in goal orientations; academic achievement; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

01.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija