Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Efekt dviju različitih metoda poticanja pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 602673)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Badurina, Petra ; Franc, Vendi Efekt dviju različitih metoda poticanja pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi // Pedagogija, obrazovanje i nastava. 2013

Podaci o odgovornosti

Badurina, Petra ; Franc, Vendi

hrvatski

Efekt dviju različitih metoda poticanja pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi

Suvremena relevantna literatura o razvoju predškolske djece i načinu na koji ona uče potvrđuje tezu da su djeca od svoje najranije dobi zainteresirana za aktivno istraživanje okoline i pojava koje ih okružuju. Metode poticanja razvoja vještina pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi redovitoga programa dječjeg vrtića i Montessori programa razlikuje se ponajprije u činjenici da u Montessori vrtiću dijete navedene kompetencije stječe aktivno sudjelujući u jezičnim aktivnostima i vježbama, učeći samostalno i prema vlastitome tempu, već od četvrte godine života, dok je u redovitim vrtićima poticanje razvoja vještina pisanja i čitanja svedeno na rješavanje zadataka iz radnih bilježnica (vježbe grafomotorike i pisanja slova), i to samo u starijoj vrtičkoj skupini koja sljedeće pedagoške godine kreće u školu na način da zadatke rješavaju isključivo u jutarnjim satima, prema nalogu odgajatelja te izvan svakog konteksta igre i ostalih dječjih aktivnosti. Cilj ovog rada je usporedba razine vještina pismenosti i početnog čitanja u dvjema različitim skupinama šestogodišnjaka s obzirom na njihove rezultate u zadacima prepoznavanja slova, početnog čitanja i fonoloških vještina kojima se provjeravala sposobnost fonološke analize i sinteze. Očekuje se da će pilot-istraživanje koje se provodi, obuhvatiti podatke o metodama rada i programima u obje vrtićke skupine i pokazati kako je razina pismenosti, kao i početnog čitanja djece iz Montesorri vrtića veća od one u djece koja pohađaju redoviti vrtić.

fonološka svjesnost; Montessori pedagogija; početno čitanje i pisanje

nije evidentirano

engleski

The Effect of Two Different Methods to Encourage Writing and Reading in Preschool Age Children

nije evidentirano

phonological awareness; Montessori pedagogy; initial reading and writing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena konferencija: Pedagogija, obrazovanje i nastava

ostalo

21.03.2013-23.03.2013

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Filologija