Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika (CROSBI ID 602667)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Erdeljac, Vlasta ; Franc, Vendi
hrvatski
Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
Ovaj rad bavi se znanstveno-istraživačkim i iskustveno utemeljenim razlozima zašto je problem disleksije važno uvesti u redovite programe edukacije nastavnika.
disleksija; rano učenje materinskog jezika
nije evidentirano
engleski
The problem of dyslexia in curriculum of early croatian/mother tongue language learning
nije evidentirano
dyslexia; early mother tongue language learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
321-334.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
Bežen, Ante ; Majhut, Berislav
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-59-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096