Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika (CROSBI ID 602667)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Erdeljac, Vlasta ; Franc, Vendi Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 321-334

Podaci o odgovornosti

Erdeljac, Vlasta ; Franc, Vendi

hrvatski

Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika

Ovaj rad bavi se znanstveno-istraživačkim i iskustveno utemeljenim razlozima zašto je problem disleksije važno uvesti u redovite programe edukacije nastavnika.

disleksija; rano učenje materinskog jezika

nije evidentirano

engleski

The problem of dyslexia in curriculum of early croatian/mother tongue language learning

nije evidentirano

dyslexia; early mother tongue language learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-334.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika

Bežen, Ante ; Majhut, Berislav

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-59-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija