Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom i znanstvenom sustavu (CROSBI ID 49165)

Prilog u knjizi | ostalo

Bežen, Ante Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom i znanstvenom sustavu // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 26-74

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante

hrvatski

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom i znanstvenom sustavu

U suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu metodička znanja i vještine imaju ulogu intelektualnog i psihomotornog profesionalnog sredstva oblikovanja i izvođenja odgojno-obrazovnog procesa na svim obrazovnim stupnjevima. Metodička sastavnima postoji u odgoju i obrazovanju oduvijek u praktičnim metodama i postupcima ostvarivanja ciljeva te djelatnosti, a njezini su epistemološki početci u ranijim razvojnim razdobljima pedagogije i didaktike. Dok se u pedagoškoj paradigmi obrazovnim znanosti, kojoj izvorno pripada, metodika nije mogla sasvim razviti kao poseban znanstveni entitet, to joj omogućuje teorija kurikula i edukološka obrazovna paradigma te se danas, štoviše, može govoriti o sintetičko-interdisciplinarnom pristupu obrazovanju kao posebnoj, metodičkoj paradigmi. U ovom tekstu govori se o razvoju metodičke sastavnice odgoja i obrazovanja, zastarjelim stereotipima o metodici koji su još uvijek živi, o identitetu metodika kao znanstvenih disciplina te o metodičkom mišljenju u povijesnoj perspektivi razvoja odgojno-obrazovnih teorija i njihovih nositelja.

odgoj i obrazovanje, metodika, pedagogija, didaktika, edukologija, interdisciplinarnost, teorija kurikula

nije evidentirano

engleski

Teaching Methodology in the Contemporary Educational and Scientific System

nije evidentirano

teaching methodology, pedagogy, didactics, educology, interdisciplinarity, curricular theory, educational system, scientific system

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-74.

objavljeno

Podaci o knjizi

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu

Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka

Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske

2013.

978-953-96308-0-3

Povezanost rada

Filologija