Kurikul materinskog jezika u nekim zemljama Europske Unije i projekcija nacionalnog kurikula Hrvatskoga jezika za osnovnu školu (CROSBI ID 49162)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante
hrvatski
Kurikul materinskog jezika u nekim zemljama Europske Unije i projekcija nacionalnog kurikula Hrvatskoga jezika za osnovnu školu
U Hrvatskoj se već više godina priprema uvođenje nacionalnog kurikula od predškolske ustanove te osnovne i srednje škole. Do sada je donijet Nacionalni okvirni kurikul koji ima ulogu općeg kurikula na nacionalnoj razini. Za stvarno uvođenje kurikulskog načina planiranja u školi nužno je izraditi i nacionalne kurikule za pojedine stupnjeve obrazovanja, odnosno vrste škola te pojedine nastavne predmete. To vrijedi i za predmet Hrvatski jezik. Da bi se nacionalni kurikul Hrvatskog jezika izradio što uspješnije, potrebno je proučiti iskustva razvijenih zemalja Europske Unije s obzirom i na okolnost da Hrvatska ulazi u Uniju 2013. Proučili smo kurikule jedanaest zemalja Europske Unije s obzirom na četiri sastavnice kurikula, odnosno nastavnog predmeta u njemu, koji su važni i za kurikul Hrvatskoga jezika: naziv jezika, opis i određenje predmeta, ciljevi predmeta, broj sati, didaktičko-metodičke smjernice.
nacionalni kurikul; odabrane zemlje Europske Unije; naziv predmeta; opis i određenje predmeta; ciljevi predmeta; broj sati; didaktičko-metodičke smjernice
nije evidentirano
engleski
The reflection of the Croatian language primary school curriculum in relation to the mother tongue curricula in some European countries
nije evidentirano
Croatian language curriculum; primary school; experiences from European countries
nije evidentirano
Podaci o prilogu
207-248.
objavljeno
Podaci o knjizi
Bežen, Ante ; Majhut, Berislav
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2013.
978-953-7210-59-5