Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primarni i sekundarni izvori znanja za nastavu Hrvatskog jezika u hrvatskim učilištima za osnovno obrazovanje odraslih (CROSBI ID 49161)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bežen, Ante ; Hruškar, Monika Primarni i sekundarni izvori znanja za nastavu Hrvatskog jezika u hrvatskim učilištima za osnovno obrazovanje odraslih // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 147-159

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante ; Hruškar, Monika

hrvatski

Primarni i sekundarni izvori znanja za nastavu Hrvatskog jezika u hrvatskim učilištima za osnovno obrazovanje odraslih

Inicijativom UN-a i UNESCO-a vladama svih članica upućena je vizija o pismenost koja nije ograničena na godine starosti. U projektu "Za hrvatski pismenost: Put do poželjne budućnosti" (MZOŠ, 2003.) dane su smjernice za potencijalno rješenje povećanja razina pismenosti, a time i lakšeg zapošljavanja i smanjivanja nezaposlenosti. Zadaća nastave Hrvatskoga jezika u V. i VI. obrazovnom razdoblju (ekvivalent 7. i 8. razred redovite osnovne škole) jest, između ostaloga, "osposobiti polaznika za pravilnu uporabu standardnoga hrvatskog jezika u različitim područjima ljudske djelatnosti" (MZOŠ, 2003.). Osim metodičkih sustava i metodičkih postupaka, važnu ulogu u osnovnom obrazovanju odraslih imaju i izvori znanja. U ovome radu izvori znanja su podijeljeni prema metodičkom gledištu na primarne (znanje, informacije, djela u izvornom obliku prije nego što su podvrgnuti didaktičkom prijenosu) i sekundarne (izvorna djela prilagođena za nastavu Hrvatskoga jezika). Podatci za potrebe ovog rada prikupljeni su anketom. Evidentirana je zastupljenost primarnih i sekundarnih izvora znanja u nastavi Hrvatskoga jezika u osnovnom obrazovanju odraslih. Podatci ukazuju na eventualnu potrebu za specijaliziranim izvorima znanja u nastavi Hrvatskoga jezika kao i na njihove poželjne metodičke karakteristike.

osnovno obrazovanje odraslih ; hrvatski jezik ; metodika hrvatskoga jezika ; primarni izvori znanja ; sekundarni izvori znanja ; didaktički transfer

nije evidentirano

engleski

Primary and secondary sources of knowledge for teaching the Croatian language in Croatian institutions for basic adult education

nije evidentirano

primary adult education ; the Croatian language ; methods in teaching the Croatian language ; primary sources of knowledge ; secondary sources of knowledge ; didactic transmission

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-159.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika

Bežen, Ante ; Majhut, Berislav

Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2013.

978-953-7210-59-5

Povezanost rada

Filologija