Priručnik za samovrednovanje srednjih škola (CROSBI ID 49148)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Muraja, Jasmina ; , Vranković, Biljana ; Staničić, Stjepan ; Pasarić, Božidar ; Surić- Fareb, Eni ; Hitrec, Suzana ; Reberšak (Drvodelić), Maja ; Franko, Đudita
hrvatski
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola
Školski tim za kvalitetu je skup suradnika čiji je cilj osigurati što je moguće kvalitetniju izobrazbu za svakog učenika. Kako bi svaka škola trebala imati jasno definiranu viziju i misiju, tako bi školski tim za kvalitetu trebao biti tijelo koje brine da se vizija i misija zaista i ostvare. Školski tim za kva - litetu nije formalno školsko tijelo čije je osnivanje predviđeno Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. Ne postoji legislativa koja propisuje osnivanje ovoga školskoga tijela, ali je njegov značaj potkrijepljen podatcima prikupljenima u projektima samovrjednovanja u sre- dnjim školama gimnazijskoga i strukovnoga programa te osnovnim školama. Vrijednost školsko- ga tima za kvalitetu ne čini njegova stroga struktura, niti praćenje unaprijed zacrtanih koraka, već sloboda samostalnog istraživanja, napredovanja i kontinuiranog unaprjeđenja škole čiji rad potiču njegovi članovi.
školski Tim za kvalitetu, samovrednovanje škola
nije evidentirano
engleski
School Self-evaluation Handbook for High schools
nije evidentirano
School team for quality assurance, School self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-38.
objavljeno
Podaci o knjizi
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola
Muraja, Jasmina
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2010.
978-953-7556-12-9