Uloga i mjesto informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi hrvatskoga jezika (na primjeru pripremne nastave hrvatskoga jezika) (CROSBI ID 602533)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija
hrvatski
Uloga i mjesto informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi hrvatskoga jezika (na primjeru pripremne nastave hrvatskoga jezika)
U radu se govori o ulozi koju informacijska i komunikacijska tehnolgija može imati u rješavanju novih izazova u nastavi hrvatskoga jezika. Takav izazov predstavlja nastava na hrvatskome koji pohađaju učenici kojima hrvatski nije materinski jezik. Za učenike koji ne vladaju hrvatskim omogućeno je pohađanje pripremne nastave hrvatskoga jezika. U radu se navode posebnosti inojezičnih učenika i izazivi u radu s njima, kao i načela i obilježja Programa pripremne nastave. Raspravlja se o tome kako uvođenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavu može pomoći u ostvarenju njezinih ciljeva.
informacijske i komunikacijske tehnologije; učenje jezika; hrvatski jezik; Moodle
nije evidentirano
engleski
The role of information and communication technology in Croatian language teaching
nije evidentirano
information and communication technologies; language learning; Croatian language; Moodle
nije evidentirano
Podaci o prilogu
49-65.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-48-9
Podaci o skupu
7. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Dijete i jezik danas: Dijete i mediji
pozvano predavanje
15.11.2013-15.11.2013
Osijek, Hrvatska