Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654896

Izvannastavne glazbene aktivnosti u školskim kurikulumima


Dubovicki, Snježana; Svalina, Vesna; Proleta, Jelena
Izvannastavne glazbene aktivnosti u školskim kurikulumima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2014), 4; 553-578 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


Naslov
Izvannastavne glazbene aktivnosti u školskim kurikulumima
(Extra-curricular musical activities in school curricula)

Autori
Dubovicki, Snježana ; Svalina, Vesna ; Proleta, Jelena

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2014), 4; 553-578

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
Učenici mlađe školske dobi; izvannastavne glazbene aktivnosti; slobodno vrijeme; školski kurikulumi
(Primary school children; extracurricular musical activities; leisure; school curricula)

Sažetak
U radu se donosi prikaz istraživanja provedenog s ciljem ispitivanja stavova i mišljenja djece mlađe školske dobi o ispunjavanju njihovog slobodnog vremena uključivanjem u izvannastavne glazbene aktivnosti. Pored navedenoga, donosi se prikaz istraživanja školskih kurikuluma na području Osječko-baranjske županije s obzirom na ponudu izvannastavnih aktivnosti. Podatci kojima su se ispitivali stavovi učenika trećih i četvrtih razreda osnovne škole „Dobriša Cesarić“ iz Osijeka prikupljeni su na prigodnom uzorku učenika koji pohađaju izvannastavne glazbene aktivnosti. Rezultati istraživanja pokazali su da ponuda izvannastavnih glazbenih i plesnih aktivnosti za djecu mlađe školske dobi nije dovoljno raznovrsna. Učenici se najčešće uključuju u: pjevački zbor, folklornu skupinu i aktivnost ritmike i plesa. Učenici su aktivni u svim izvannastavnim aktivnostima i redovito ih pohađaju. U okviru tih aktivnosti bave se dvama glazbenim područjima: pjevanjem i slušanjem glazbe uz ples. Rjeđe se učenicima nude aktivnosti u okviru kojih bi se bavili područjem sviranja ili aktivnog slušanja glazbe, a aktivnosti u okviru kojih bi se njegovalo dječje glazbeno stvaralaštvo uopće nisu ponuđene. Učenicima se treba omogućiti bavljenje svim glazbenim područjima. Zato bi škole u budućnosti trebale imati širu ponudu izvannastavnih glazbenih aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Http://hrcak.srce.hr/index.php? show=clanak&id_clanak_jezik=200705



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Linguistics And Language behavior abstracts (Llba)
  • Library & Information Science Abstracts (Lisa )
  • (ProQuest, Periodical Acquisions, Michigan)
  • MLA International Bibliography Education Research Complete with Full Text
  • EBSCO Publishing