Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ADHD-DIJETE: RAZVOJNI POREMEĆAJ ILI SUVREMENI MIT? (CROSBI ID 197664)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bašić, Slavica ADHD-DIJETE: RAZVOJNI POREMEĆAJ ILI SUVREMENI MIT? // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 2(8); 125-139

Podaci o odgovornosti

Bašić, Slavica

hrvatski

ADHD-DIJETE: RAZVOJNI POREMEĆAJ ILI SUVREMENI MIT?

ADD /Attention Deficit Disorder odnosno poremećaj pažnje i hiper aktivnost—ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) — stručna je dijagnoza za skupinu djece koja se ne mogu koncentrirati i uključiti u život zajednice onako kako se od njih, primjereno njihovoj dobi, u današnje vrijeme očekuje. Fenomen je vrlo kompleksan i uzroci nastajanja ADHD sindroma do danas su nepoznati. Dijagnoza na temelju objašnjenog fenomena po definiciji je konstrukt iz čega se nameće zaključak da se ne radi o poremećaju i dijagnozi poremećaja u klasičnom značenju, nego o jednom socijalnom konstruktu i da dijagnoza ovisi o tome kako se ADHD definira, koja je populacija ispitivana, u kojem je geografskom prostoru studija provedena ; ovisi čak o stupnju suglasnosti između roditelja, učitelja i psihologa u procjeni pojedinih oblika ponašanja. Zato se autorica i bavi pitanjem kako se pedagoški postaviti prema fenomenu hiperaktivnosti, impulsivnosti i deficita pažnje (ADHD): kao prema poremećaju, deficitu ili kao prema “djetetu koje je drugačije” i poštivati pravo djeteta “da bude ono što ono jeste.

ADHD; hiperaktivno dijete; škola

nije evidentirano

engleski

ADHD: A DEVELOPMENT DISORDER OR A MODERN MYTH?

nije evidentirano

ADHD; hyperactivity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2(8))

2004.

125-139

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija