OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT (CROSBI ID 197662)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bašić, Slavica
hrvatski
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT
Analiza radova koji se bave temom otvorene nastave pokazala je veliku šarolikost, difuznost shvaćanja i brojnost pokušaja određenja što otvorena nastava jest. Iz semantičkog određenja polja važenja naziva nije bilo moguće definirati pojam te su analizirana osnovna obilježja i izdvojena otvorenost kao kvalitativno distinktivno obilježje otvorene nastave, prikazani pokušaji konceptualizacije otvorenosti i, na kraju, analizirane ciljne vrijednosti otvorene nastave. Na temelju tako provedene višedimenzionalne analize autorica je uspostavila stanoviti teorijski okvir, polje važenja pojma otvorene nastave i indikatore otvorenosti koji se mogu smatrati polazištem za empirijska istraživanja inovativne (otvorene) nastavne prakse i za kritička promišljanja koncepata. Je li on i heuristički plodan, pokazat će nove analize i istraživanja na tom području.
otvorena nastava; otvorenost; dimenzije otvorenosti; otvoreni kurikulum; ciljevi otvorene nastave
nije evidentirano
engleski
OPEN EDUCATION AS A THEORETICAL CONSTRUCT
nije evidentirano
open education; openness; dimensions of openness; open curriculum; goals of open education
nije evidentirano