Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT (CROSBI ID 197662)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bašić, Slavica OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT // Pedagogijska istraživanja, 21-32 (2006), 3(1); 21-32

Podaci o odgovornosti

Bašić, Slavica

hrvatski

OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT

Analiza radova koji se bave temom otvorene nastave pokazala je veliku šarolikost, difuznost shvaćanja i brojnost pokušaja određenja što otvorena nastava jest. Iz semantičkog određenja polja važenja naziva nije bilo moguće definirati pojam te su analizirana osnovna obilježja i izdvojena otvorenost kao kvalitativno distinktivno obilježje otvorene nastave, prikazani pokušaji konceptualizacije otvorenosti i, na kraju, analizirane ciljne vrijednosti otvorene nastave. Na temelju tako provedene višedimenzionalne analize autorica je uspostavila stanoviti teorijski okvir, polje važenja pojma otvorene nastave i indikatore otvorenosti koji se mogu smatrati polazištem za empirijska istraživanja inovativne (otvorene) nastavne prakse i za kritička promišljanja koncepata. Je li on i heuristički plodan, pokazat će nove analize i istraživanja na tom području.

otvorena nastava; otvorenost; dimenzije otvorenosti; otvoreni kurikulum; ciljevi otvorene nastave

nije evidentirano

engleski

OPEN EDUCATION AS A THEORETICAL CONSTRUCT

nije evidentirano

open education; openness; dimensions of openness; open curriculum; goals of open education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21-32 (3(1))

2006.

21-32

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija