Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi (CROSBI ID 197576)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Nikčević-Milković, Anela ; Rukavina, Maja ; Galić, Maja Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi // Život i škola = Life and school, 1 (2011), 25; 108-121

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Rukavina, Maja ; Galić, Maja

hrvatski

Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi

Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi. Učitelji razredne nastave igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima, natjecateljske igre, matematičke igre, križaljke i rebusi. Učenici najviše vole igre asocijacija i natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji iz gradova igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći broj igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više godina staža znaju i koriste veći broj igara povezanih sa zavičajem u kojem smo istraživanje proveli. Učitelji s visokom stručnom spremom navode veći broj igara koje koriste i koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi u odnosu na učitelje s višom stručnom spremom. Učitelji s višom stručnom spremom više ističu natjecateljske i zavičajne igre kao one koje koriste u razrednoj nastavi.

igra u razrednoj nastavi; korištenje igre u razrednoj nastavi učitelja iz gradova i mjesta; učitelja različitih godina staža i stručne spreme; vrste igara u razrednoj nastavi

nije evidentirano

engleski

The use and efficiency of games in the class teaching

nije evidentirano

games in the class; use of games by teachers from various places (towns and villages); teachers with university/college degrees and different level of experience; types of games in the class

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (25)

2011.

108-121

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

nije evidentirano