Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Različiti modeli u poučavanju fizike (CROSBI ID 602308)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Jovanovski, Verica Različiti modeli u poučavanju fizike // Zbornik radova VII. Hrvatskog simpozija nastave fizike / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 114-118

Podaci o odgovornosti

Jovanovski, Verica

hrvatski

Različiti modeli u poučavanju fizike

Stvaranje eksperimentalnog okruženja pomaže učenicima u boljem razumijevanju fizikalnih zakonitosti. Učenici stvaraju vlastite postupke u izvođenju eksperimenta i opravdavaju svoju interpretaciju. Nastavnik kritičkim slušanjem učenikova izlaganja usmjerava na argumentiranje i znanstveno objašnjenje. Ovaj način omogućuje uspostavljanje povjerenja i otvorenost učioničke atmosfere.

Istraživačka; kreativna; nastava; fizika

nije evidentirano

engleski

Different models for teaching physics

nije evidentirano

Research; creative; teaching; physics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-118.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova VII. Hrvatskog simpozija nastave fizike

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

953-98955-1-0

Podaci o skupu

7. hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

30.03.2005-01.04.2005

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano