Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju (CROSBI ID 381174)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cuković, Josip Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju / Bezić, Heri (mentor); Galović, Tomislav (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Cuković, Josip

Bezić, Heri

Galović, Tomislav

hrvatski

Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju

U radu je obrađena uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju.

elektronička građa; diplomski rad; poslovno pregovaranje; upravljanje brandom

nije evidentirano

engleski

The role and importance of the brand in business negotiations

nije evidentirano

electronic documents; thesis; business negotiation; brand management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

04.02.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija