izvor podataka: crosbi
!
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju (CROSBI ID 381174)
Ocjenski rad | diplomski rad
Cuković, Josip
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju / Bezić, Heri (mentor); Galović, Tomislav (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013
Podaci o odgovornosti
Cuković, Josip
Bezić, Heri
Galović, Tomislav
hrvatski
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju
U radu je obrađena uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju.
elektronička građa; diplomski rad; poslovno pregovaranje; upravljanje brandom
nije evidentirano
engleski
The role and importance of the brand in business negotiations
nije evidentirano
electronic documents; thesis; business negotiation; brand management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
04.02.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove