Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 653843

Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju


Cuković, Josip
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju
(The role and importance of the brand in business negotiations)

Autori
Cuković, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
4.02.

Godina
2013

Stranica
45

Mentor
Bezić, Heri

Neposredni voditelj
Galović, Tomislav

Ključne riječi
Elektronička građa; diplomski rad; poslovno pregovaranje; upravljanje brandom
(Electronic documents; thesis; business negotiation; brand management)

Sažetak
U radu je obrađena uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka