Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA (CROSBI ID 197426)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Severović, Kornelija ; Perši, Nenad ; Žajdela Hrustek, Nikolina UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2013), 103-111

Podaci o odgovornosti

Severović, Kornelija ; Perši, Nenad ; Žajdela Hrustek, Nikolina

hrvatski

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA

Otvaranjem tržišta i ulaskom stranih banaka znatno se povećao broj bankovnih institucija što je rezultiralo oštrom konkurencijom, stoga je za svaku od njih zadržavanje i privlačenje svakog novog klijenata bitno. Iz navedenih razloga ponovno postaje aktualan u svakoj proizvodnoj i uslužnoj organizaciji poslovni koncept kod kojeg je klijent na prvom mjestu, a ne proizvod ili usluga. Privlačenje većeg broja klijenata i postizanje boljih poslovnih rezultata zahtjeva poboljšanje postojećih proizvoda i usluga što ne mora nužno značiti angažiranje dodatnih resursa već je moguće napraviti učinkovitiju preraspodjelu postojećih. Poseban problem u bankovnim institucijama izazivaju redovi čekanja koji kod većine klijenata izazivaju nervozu što u konačnici rezultira njihovim nezadovoljstvom. Cilj ovog rada je prikazati korištenje simulacijskog modeliranja u upravljanju odnosima s klijentima u rješavanju problema redova čekanja.

Monte Carlo simulacija; upravljanje odnosima s klijentima; redovi čekanja; bankarski sustav

nije evidentirano

engleski

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND PROBLEM SOLVING USING QUEUING SIMULATION MODELING

nije evidentirano

Monte Carlo simulation; customer relationship management; queues; banking system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2013.

103-111

objavljeno

1848-3038

1849-112X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti