UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA (CROSBI ID 197426)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Severović, Kornelija ; Perši, Nenad ; Žajdela Hrustek, Nikolina
hrvatski
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA
Otvaranjem tržišta i ulaskom stranih banaka znatno se povećao broj bankovnih institucija što je rezultiralo oštrom konkurencijom, stoga je za svaku od njih zadržavanje i privlačenje svakog novog klijenata bitno. Iz navedenih razloga ponovno postaje aktualan u svakoj proizvodnoj i uslužnoj organizaciji poslovni koncept kod kojeg je klijent na prvom mjestu, a ne proizvod ili usluga. Privlačenje većeg broja klijenata i postizanje boljih poslovnih rezultata zahtjeva poboljšanje postojećih proizvoda i usluga što ne mora nužno značiti angažiranje dodatnih resursa već je moguće napraviti učinkovitiju preraspodjelu postojećih. Poseban problem u bankovnim institucijama izazivaju redovi čekanja koji kod većine klijenata izazivaju nervozu što u konačnici rezultira njihovim nezadovoljstvom. Cilj ovog rada je prikazati korištenje simulacijskog modeliranja u upravljanju odnosima s klijentima u rješavanju problema redova čekanja.
Monte Carlo simulacija; upravljanje odnosima s klijentima; redovi čekanja; bankarski sustav
nije evidentirano
engleski
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND PROBLEM SOLVING USING QUEUING SIMULATION MODELING
nije evidentirano
Monte Carlo simulation; customer relationship management; queues; banking system
nije evidentirano