Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 653585

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA


Severović, Kornelija; Perši, Nenad; Žajdela Hrustek, Nikolina
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2013), 103-111 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 653585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA
(CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND PROBLEM SOLVING USING QUEUING SIMULATION MODELING)

Autori
Severović, Kornelija ; Perši, Nenad ; Žajdela Hrustek, Nikolina

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) 1 (2013); 103-111

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
Monte Carlo simulacija; upravljanje odnosima s klijentima; redovi čekanja; bankarski sustav
(Monte Carlo simulation; customer relationship management; queues; banking system)

Sažetak
Otvaranjem tržišta i ulaskom stranih banaka znatno se povećao broj bankovnih institucija što je rezultiralo oštrom konkurencijom, stoga je za svaku od njih zadržavanje i privlačenje svakog novog klijenata bitno. Iz navedenih razloga ponovno postaje aktualan u svakoj proizvodnoj i uslužnoj organizaciji poslovni koncept kod kojeg je klijent na prvom mjestu, a ne proizvod ili usluga. Privlačenje većeg broja klijenata i postizanje boljih poslovnih rezultata zahtjeva poboljšanje postojećih proizvoda i usluga što ne mora nužno značiti angažiranje dodatnih resursa već je moguće napraviti učinkovitiju preraspodjelu postojećih. Poseban problem u bankovnim institucijama izazivaju redovi čekanja koji kod većine klijenata izazivaju nervozu što u konačnici rezultira njihovim nezadovoljstvom. Cilj ovog rada je prikazati korištenje simulacijskog modeliranja u upravljanju odnosima s klijentima u rješavanju problema redova čekanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161711-1707 - KONCEPTUALNO MODELIRANJE KOMPLEKSNIH SUSTAVA (Dušak, Vesna, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Nenad Perši (autor)

Avatar Url Nikolina Žajdela (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Severović, Kornelija; Perši, Nenad; Žajdela Hrustek, Nikolina
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2013), 103-111 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Severović, K., Perši, N. & Žajdela Hrustek, N. (2013) UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJEŠAVANJE PROBLEMA REDOVA ČEKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA. Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1, 103-111.
@article{article, author = {Severovi\'{c}, Kornelija and Per\v{s}i, Nenad and \v{Z}ajdela Hrustek, Nikolina}, year = {2013}, pages = {103-111}, keywords = {Monte Carlo simulacija, upravljanje odnosima s klijentima, redovi \v{c}ekanja, bankarski sustav}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {1}, issn = {1848-3038}, title = {UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I RJE\v{S}AVANJE PROBLEMA REDOVA \v{C}EKANJA PRIMJENOM SIMULACIJSKOG MODELIRANJA}, keyword = {Monte Carlo simulacija, upravljanje odnosima s klijentima, redovi \v{c}ekanja, bankarski sustav} }
@article{article, author = {Severovi\'{c}, Kornelija and Per\v{s}i, Nenad and \v{Z}ajdela Hrustek, Nikolina}, year = {2013}, pages = {103-111}, keywords = {Monte Carlo simulation, customer relationship management, queues, banking system}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {1}, issn = {1848-3038}, title = {CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND PROBLEM SOLVING USING QUEUING SIMULATION MODELING}, keyword = {Monte Carlo simulation, customer relationship management, queues, banking system} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font