Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija studenata i utjecaj profesora na motivaciju studenata (CROSBI ID 602216)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Borić, Ivana Motivacija studenata i utjecaj profesora na motivaciju studenata / Czekus, Geza (ur.). Subotica, 2013. str. 383-395

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Borić, Ivana

hrvatski

Motivacija studenata i utjecaj profesora na motivaciju studenata

Pored sposobnosti, motivacija je jedan od najznačajnijih faktora uspjeha u učenju. To je utjecaj koji izaziva, usmjerava i odražava željeno ponašanje. Ekstrizična motivacija ponašanje potiče nekim vanjskim motivom, dok intrizična motivacija pokreće osobu iznutra, a ponašanje koje je tako motivirano puno se lakše i uspješnije obavlja. Profesor tijekom poučavanja ima veliki utjecaj na motivaciju studenta ; stoga je važno da gradivo što zanimljivije prezentiraju. Treba nastojati studente na što aktivniji način uključiti u proces učenja. Ako je studentima način predavanja zanimljiv bit će ih lako motivirati na učenje - učiti će jer im je zanimljivo. Cilj ovog istraživanja bio je odrediti intenzitet motivacije studenta za učenje na studiju, istražiti o kojoj se vrsti motivacije radi, utvrditi povezanost vrste i intenziteta motivacije te ustanoviti koje osobine profesora najviše utječu na motivaciju studenta. U istraživanju su sudjelovala 126 studenta Filozofskog i Učiteljskog fakulteta u Osijeku. Dobiveni rezultati govore o relativno visokoj motivaciji studenata za studij, no i njihovoj nedovoljnoj aktivnosti i uključenosti u nastavu. Ukazuju na negativnu povezanost (r=0.367 ; p<0.01) ekstrizične motivacije i intenziteta motivacije. Kao osobine profesora koje studente motiviraju na učenje i praćenje nastave izdvajaju se humor i pristupačnost te pravednost i razumijevanje studenta. Kao najjači motivatori ističu se ocjena i usmena pohvala.

intrizična i ekstrizična motivacija; profesori; studenti; nastava

nije evidentirano

engleski

Students' motivation and professors' influence on students' motivation

nije evidentirano

Intrinsic and extrinsic motivation; professors; students; teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

383-395.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Czekus, Geza

Subotica:

Podaci o skupu

Motivation - attention - discipline

predavanje

04.10.2013-05.10.2013

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija