Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 49040)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Slunjski, Edita Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 364-371

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju

Postmodernističko shvaćanje djeteta kao osobe koja ima pravo da ga se čuje, pravo na sudjelovanje i na donošenje odluka, te kao osobe koja može kompetentno razumjeti svoja iskustva i o njima reflektirati, predstavljaju etičke, logičke i pedagoške temelje odgojno-obrazovnog pristupa zasnovanog na slušanju i uvažavanju mišljenja djeteta. Unatoč tome što je «slušanje» djece suvremena pedagoška tendencija, njeno oživotvorenje u praksi mnogih ustanova ranog odgoja inhibirano je još uvijek prevladavajućim uvjerenjem da odrasle osobe najbolje (jedine) znaju što djetetu treba i što je za njega najbolje. Ostvarivanje odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na slušanju djeteta i uvažavanju njegova mišljenja, iziskuje ozbiljno propitivanje i reviziju temeljnih uvjerenja odgajatelja o mogućnostima, potrebama i pravima djeteta rane dobi. Na tim osnovama pristupa se redizajniranju različitih organizacijskih struktura ustanove ranog odgoja koje s oživotvorenjem kulture mišljenja kolidiraju, a osobito onih koji vode repozicioniranju autoriteta odgajatelja u oblikovanju odnosa i komunikacije s djecom.

kultura mišljenja, slušanje djeteta, autoritet odgajatelja

nije evidentirano

engleski

Culture of opinion and positioning of authority in early education

nije evidentirano

culture of opinion, hearing of the child, authority of teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

364-371.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2013.

978-953-99167-5-4

Povezanost rada

Pedagogija