Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma (CROSBI ID 381103)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Gredičak, Tatjana
Mencer, Ivan
hrvatski
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
Kulturna baština i turizam su po svom sadržaju veoma kompleksni. S obzirom da turizam pridonosi cjelokupnom gospodarskom razvoju, turistička valorizacija izvora kulturne baštine koji su nastajali tokom niza stoljeća, treba biti jedan od primarnih ciljeva. Istodobno, razvoj kvalitetnijeg turizma pridonosi jačanju nacionalnog kulturnog identiteta bez kojega je gotovo nemoguće valorizirati potencijal kulturne baštine u turističke svrhe. S druge strane, marketing kao tržišna orijentacija usmjerena prema potrebama potrošača, a turizam kao sociološka kategorija osnova su za istraživanja međuovisnosti marketinškog pristupa valorizacije kulturne baštine i razvoja turizma. Uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga moguće je zadovoljiti određene potrebe potrošača i to poseban segment posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo odmor. Takvo ispunjenje može se postići odgovarajućim marketinškim pristupom valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma prema čemu je usmjerena i ova doktorska disertacija.
marketing; kulturna baština; turizam; razvoj
nije evidentirano
engleski
The Marketing Approach Valorization of Cultural Heritage and Tourism Development
nije evidentirano
marketing; cultural heritage; tourism; development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
172
03.11.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka