Marketing strategija ruralnog turizma (CROSBI ID 602094)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gredičak, Tatjana
hrvatski
Marketing strategija ruralnog turizma
Republika Hrvatska se nalazi na putu izlaska iz razdoblja, u kojem je zaostajala za razvijenim svijetom, na svim područjima gospodarskog i društvenog života. Svakodnevno se nastoji reformirati cjelokupnog društveno – gospodarski sustav prema kriterijima i dostignućima visoko razvijenih zemalja pri čemu je nemoguće ignorirati njihova dostignuća na području marketinga i turizma. Prihvatljiva marketing strategija ruralnog turizma treba omogućiti revitalizaciju i dugoročno unapređenje razvojnih i konkurentskih prednosti određenog ruralnog područja. Nužno je uvesti i usvojiti određenu marketing strategiju čime se postiže određena razina efikasnosti, ostvaruju postavljeni ciljevi i proaktivno usmjerava budući razvoj. Osnovna pretpostavka za uspješan razvoj ruralnog turizma je osmišljena marketing strategija ruralnog turizma.
marketing; ruralni turizam; strategija; razvoj
nije evidentirano
engleski
Marketing Strategy of Rural Tourism
nije evidentirano
marketing; rural tourism; strategy; development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
predavanje
21.04.2010-25.04.2010
Mali Lošinj, Hrvatska