Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing strategija ruralnog turizma (CROSBI ID 602094)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gredičak, Tatjana Marketing strategija ruralnog turizma. 2010

Podaci o odgovornosti

Gredičak, Tatjana

hrvatski

Marketing strategija ruralnog turizma

Republika Hrvatska se nalazi na putu izlaska iz razdoblja, u kojem je zaostajala za razvijenim svijetom, na svim područjima gospodarskog i društvenog života. Svakodnevno se nastoji reformirati cjelokupnog društveno – gospodarski sustav prema kriterijima i dostignućima visoko razvijenih zemalja pri čemu je nemoguće ignorirati njihova dostignuća na području marketinga i turizma. Prihvatljiva marketing strategija ruralnog turizma treba omogućiti revitalizaciju i dugoročno unapređenje razvojnih i konkurentskih prednosti određenog ruralnog područja. Nužno je uvesti i usvojiti određenu marketing strategiju čime se postiže određena razina efikasnosti, ostvaruju postavljeni ciljevi i proaktivno usmjerava budući razvoj. Osnovna pretpostavka za uspješan razvoj ruralnog turizma je osmišljena marketing strategija ruralnog turizma.

marketing; ruralni turizam; strategija; razvoj

nije evidentirano

engleski

Marketing Strategy of Rural Tourism

nije evidentirano

marketing; rural tourism; strategy; development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"

predavanje

21.04.2010-25.04.2010

Mali Lošinj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija