Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kulturni turizam i segmentacija tržišta (CROSBI ID 602083)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gredičak, Tatjana Kulturni turizam i segmentacija tržišta. 2012

Podaci o odgovornosti

Gredičak, Tatjana

hrvatski

Kulturni turizam i segmentacija tržišta

Problematika ovog znanstvenog rada odnosi se na utvrđivanje važnosti procesa segmentacije tržišta u funkciji razvoja kulturnog turizma. Namjera je utvrditi elemente koji utječu na proces segmentacije tržišta kako bi se potom učinkovitim marketinškim upravljanjem turističkom valorizacijom kulturne baštine utjecalo na cjelokupni turistički razvoj. Iz ovako postavljenog problema istraživanja određuje se i predmet istraživanja: istražiti i utvrditi specifičnosti procesa segmentacije tržišta kulturne baštine kao turističkog proizvoda u funkciji razvoja kulturnog turizma što osigurava stvaranje konkurentskih prednosti na domaćem i inozemnim tržištima. Izravno u vezi s problemom i predmetom istraživanja određuje se osnovna svrha istraživanja: u okviru ekonomskih znanosti ustanoviti i analizirati doprinos procesa segmentacije tržišta u funkciji razvoja kulturnog turizma.

turizam; kulturna baština; segmentacija tržišta

nije evidentirano

engleski

Cultural Tourism and Market Segmentation

nije evidentirano

tourism; cultural heritage; market segmentation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup „Tradicijom usprkos krizi – može li se?"

predavanje

06.09.2012-07.09.2012

Vinkovci, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija