Kulturni turizam i segmentacija tržišta (CROSBI ID 602083)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gredičak, Tatjana
hrvatski
Kulturni turizam i segmentacija tržišta
Problematika ovog znanstvenog rada odnosi se na utvrđivanje važnosti procesa segmentacije tržišta u funkciji razvoja kulturnog turizma. Namjera je utvrditi elemente koji utječu na proces segmentacije tržišta kako bi se potom učinkovitim marketinškim upravljanjem turističkom valorizacijom kulturne baštine utjecalo na cjelokupni turistički razvoj. Iz ovako postavljenog problema istraživanja određuje se i predmet istraživanja: istražiti i utvrditi specifičnosti procesa segmentacije tržišta kulturne baštine kao turističkog proizvoda u funkciji razvoja kulturnog turizma što osigurava stvaranje konkurentskih prednosti na domaćem i inozemnim tržištima. Izravno u vezi s problemom i predmetom istraživanja određuje se osnovna svrha istraživanja: u okviru ekonomskih znanosti ustanoviti i analizirati doprinos procesa segmentacije tržišta u funkciji razvoja kulturnog turizma.
turizam; kulturna baština; segmentacija tržišta
nije evidentirano
engleski
Cultural Tourism and Market Segmentation
nije evidentirano
tourism; cultural heritage; market segmentation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup „Tradicijom usprkos krizi – može li se?"
predavanje
06.09.2012-07.09.2012
Vinkovci, Hrvatska