Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage (CROSBI ID 197316)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Gredičak, Tatjana Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage // Acta turistica nova, 2 (2008), 205-234

Podaci o odgovornosti

Gredičak, Tatjana

hrvatski

Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage

Ako marketing shvatimo kao tržišnu orijentaciju, usmjerenu potrebama potrošača, a turizam uvažimo kao sociološku kategoriju, čija promjenjivost kretanja postaje podlogom istraživanja, kako bi se spomenute potrebe potrošača, uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga zadovoljile, okrećemo se onom segmentu sve prisutnijih posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo puki odmor, već i ispunjenje stvaralačke i kulturne znatiželje. Proces razvijanja i oblikovanja strategije marketinga prolazi kroz nekoliko faza. U prvoj fazi analiziraju se vanjski činitelji, što uključuje: analizu okružja, konkurencije, tržišta i potrošača. U slijedećoj fazi, SWOT analizom prikazuju se: snage, slabosti, povoljne prilike i prijetnje na tržištu, u cilju premošćivanja strateškog raskoraka između trenutačne i željene tržišne pozicije. Nakon toga definira se misija, postavljaju ciljevi i u skladu s njima adekvatne strategije. U ovom slučaju posebna pažnja posvećena je upravo marketing strategiji turističke valorizacije spomenika kulturne baštine koja je prikazana kroz elemente marketinškog spleta: tržišno pozicioniranje cjelokupne destinacije, turistički proizvod, u ovom slučaju kulturna dobra, ciljna turistička tržišta i promociju.

marketing; kultura; turizam; strategija

nije evidentirano

engleski

The Tourism Function of Cultural Heritage

nije evidentirano

marketing; culture; tourism; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2008.

205-234

objavljeno

1846-4394

1848-8471

Povezanost rada

Ekonomija