Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage (CROSBI ID 197316)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Gredičak, Tatjana
hrvatski
Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage
Ako marketing shvatimo kao tržišnu orijentaciju, usmjerenu potrebama potrošača, a turizam uvažimo kao sociološku kategoriju, čija promjenjivost kretanja postaje podlogom istraživanja, kako bi se spomenute potrebe potrošača, uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga zadovoljile, okrećemo se onom segmentu sve prisutnijih posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo puki odmor, već i ispunjenje stvaralačke i kulturne znatiželje. Proces razvijanja i oblikovanja strategije marketinga prolazi kroz nekoliko faza. U prvoj fazi analiziraju se vanjski činitelji, što uključuje: analizu okružja, konkurencije, tržišta i potrošača. U slijedećoj fazi, SWOT analizom prikazuju se: snage, slabosti, povoljne prilike i prijetnje na tržištu, u cilju premošćivanja strateškog raskoraka između trenutačne i željene tržišne pozicije. Nakon toga definira se misija, postavljaju ciljevi i u skladu s njima adekvatne strategije. U ovom slučaju posebna pažnja posvećena je upravo marketing strategiji turističke valorizacije spomenika kulturne baštine koja je prikazana kroz elemente marketinškog spleta: tržišno pozicioniranje cjelokupne destinacije, turistički proizvod, u ovom slučaju kulturna dobra, ciljna turistička tržišta i promociju.
marketing; kultura; turizam; strategija
nije evidentirano
engleski
The Tourism Function of Cultural Heritage
nije evidentirano
marketing; culture; tourism; strategy
nije evidentirano