Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrjednovanje općega plana i programa tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi - učitelji razredne nastave (CROSBI ID 197307)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Šumanović, Mara ; Tomac, Zvonimir ; Rastovski, Dražen Vrjednovanje općega plana i programa tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi - učitelji razredne nastave // Život i škola = Life and school, 29 (2013), 1; 434-450

Podaci o odgovornosti

Šumanović, Mara ; Tomac, Zvonimir ; Rastovski, Dražen

hrvatski

Vrjednovanje općega plana i programa tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi - učitelji razredne nastave

Cilj ovoga rada bio je vrjednovati opći Nastavni plan i program tjelesne i zdravstvene kulture u nižim razredima osnovne škole, te na temelju dobivenih rezultata utvrditi razlike u procjeni učitelja pojedine latentne dimenzije s obzirom na pripadnost pojedinoj klasifikacijskoj kategoriji. Uzorak ispitanika obuhvatio je 30% populacije učitelja razredne nastave Osječko – baranjske županije, njih 202. Procjenjivana su obilježja programa suvremenost, zanimljivost, korisnost, težina, opsežnost, usklađenost, provedivost, temeljna motorička znanja, jasnoća, poželjne promjene. Rezultati ukazuju kako razredni učitelji najbolje ocjenjuju korisnost i zanimljivost programa. Smatraju ga opsežnim u ciljevima, zadaćama i sadržajima. Faktorskom su analizom izolirane tri dimenzije koje pouzdano procjenjuju promatrana obilježja programa. Prva je korisnost i usklađenost programa, druga je opsežnost programa a treća poželjne promjene. Analiza razlika na dobivenim dimenzijama ukazuje kako se učitelji najviše razlikuju u procjeni prve dimenzije. Stariji učitelji kao i oni koji kvalitetnije procjenjuju svoje uvjete rada najbolje ocjenjuju korisnost i usklađenost i ne zahtijevaju promjene u programu. Najveći se dio učitelja slaže kako je opći nastavni plan i program opsežan u ciljevima, zadaćama i sadržajima. U izradi budućeg predmetnog kurikuluma ove bi se rezultate trebalo respektirati.

opći nastavni plan i program ; razredni učitelji ; stavovi ; tjelesna i zdravstvena kultura ; vrjednovanje

nije evidentirano

engleski

Evaluation of P.E. curriculum - elementary school teachers

nije evidentirano

curriculum ; elementary school teachers ; attitudes ; physical education ; evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (1)

2013.

434-450

objavljeno

0044-4855

1849-0972

Povezanost rada

Pedagogija