Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike (CROSBI ID 602041)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kuščević, Dubravka ; Mišurac Zorica, Irena ; Brajčić, Marija Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.). Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 633-644

Podaci o odgovornosti

Kuščević, Dubravka ; Mišurac Zorica, Irena ; Brajčić, Marija

hrvatski

Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike

U razrednim odjeljenjima osnovnih škola sve se više uz učenike koji nemaju razvojnih poteškoća susreću učenici sa specifičnim poteškoćama u učenju, te specifičnim poremećajima u ponašanju i kontroli svoga ponašanja. Uz tradicionalnu ulogu učitelja koja se temelji na planskom ostvarivanju ciljeva i zadataka pojedinih nastavnih predmeta sve se više ističe i uočava nova uloga učitelja u prepoznavanju i pomoći učenicima s različitim razvojnim poteškoćama koji teško usvajaju predviđene nastavne sadržaje. Adekvatan pristup učenicima s poteškoćama u pružanju pomoći, zahtjeva nove kompetencije učitelja, stoga je neophodno istaknuti važnost edukacije učitelja u pristupima učenicima s poteškoćama u različitim nastavnim predmetima. Ovim istraživanjem s učitelja razredne nastave utvrdili smo koliko se učitelji razredne nastave osjećaju pripremljenima za rad s učenicima s poteškoćama unutar nastavnih predmeta Matematika i Likovna kultura. Smatramo kako će rezultati ovoga istraživanja poboljšati edukaciju studenata Filozofskog fakulteta u Splitu u okviru metodika nastave Matematike i Likovne kulture

učenici s poteškoćama ; učitelji ; Matematika ; Likovna kultura

nije evidentirano

engleski

Preparedness of junior grade teachers to work with students with disabilities implications for teaching arts and mathematics

nije evidentirano

pupils with disabilities ; teachers ; Mathematics ; Visual Arts

nije evidentirano

Podaci o prilogu

633-644.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Nikolić, Milena

Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli

Podaci o skupu

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

predavanje

21.06.2013-23.06.2013

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija