Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652702

Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike


Kuščević, Dubravka; Mišurac Zorica, Irena; Brajčić, Marija
Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet univerziteta u Tuzli, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2013. str. 633-644 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 652702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike
(Preparedness of junior grade teachers to work with students with disabilities implications for teaching arts and mathematics)

Autori
Kuščević, Dubravka ; Mišurac Zorica, Irena ; Brajčić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena - Tuzla : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet univerziteta u Tuzli, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2013, 633-644

Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.- 23.6.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenici s poteškoćama ; učitelji ; Matematika ; Likovna kultura
(pupils with disabilities ; teachers ; Mathematics ; Visual Arts)

Sažetak
U razrednim odjeljenjima osnovnih škola sve se više uz učenike koji nemaju razvojnih poteškoća susreću učenici sa specifičnim poteškoćama u učenju, te specifičnim poremećajima u ponašanju i kontroli svoga ponašanja. Uz tradicionalnu ulogu učitelja koja se temelji na planskom ostvarivanju ciljeva i zadataka pojedinih nastavnih predmeta sve se više ističe i uočava nova uloga učitelja u prepoznavanju i pomoći učenicima s različitim razvojnim poteškoćama koji teško usvajaju predviđene nastavne sadržaje. Adekvatan pristup učenicima s poteškoćama u pružanju pomoći, zahtjeva nove kompetencije učitelja, stoga je neophodno istaknuti važnost edukacije učitelja u pristupima učenicima s poteškoćama u različitim nastavnim predmetima. Ovim istraživanjem s učitelja razredne nastave utvrdili smo koliko se učitelji razredne nastave osjećaju pripremljenima za rad s učenicima s poteškoćama unutar nastavnih predmeta Matematika i Likovna kultura. Smatramo kako će rezultati ovoga istraživanja poboljšati edukaciju studenata Filozofskog fakulteta u Splitu u okviru metodika nastave Matematike i Likovne kulture

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177-0000000-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju

Kuščević, Dubravka; Mišurac Zorica, Irena; Brajčić, Marija
Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet univerziteta u Tuzli, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2013. str. 633-644 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kuščević, D., Mišurac Zorica, I. & Brajčić, M. (2013) Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike. U: Nikolić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih.
@article{article, editor = {Nikoli\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {633-644}, keywords = {u\v{c}enici s pote\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji, Matematika, Likovna kultura}, title = {Pripremljenost u\v{c}itelja razredne nastave za rad s u\v{c}enicima s pote\v{s}ko\'{c}ama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike}, keyword = {u\v{c}enici s pote\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji, Matematika, Likovna kultura}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet univerziteta u Tuzli, Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Nikoli\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {633-644}, keywords = {pupils with disabilities, teachers, Mathematics, Visual Arts}, title = {Preparedness of junior grade teachers to work with students with disabilities implications for teaching arts and mathematics}, keyword = {pupils with disabilities, teachers, Mathematics, Visual Arts}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet univerziteta u Tuzli, Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font