Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja (CROSBI ID 602031)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakota, Lidija
hrvatski
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja
Do polska u školu dijete je ovladalo svim glasovima hrvatskoga jezika te u govoru rabi gotovo sve vrste riječi slažući ih u različite rečenične strukture. S polaskom u školu (sa 6 ili 7 godina) dijete će započeti usvajati pisani jezik. Do kraja prvoga razreda naučit će sva velika i mala tiskana i pisana slova te ovladati abecednim načelom. U nastavnome procesu opismenjavanja važno mjesto pripada primjerenim i raznolikim motivacijskim postupcima koji će dijete pripremiti i pokrenuti na aktivnosti pisanja i početnoga čitanja. U radu će se istražiti vrste motivacija u nastavi početnoga čitanja i pisanja te njihova (ne)zastupljenost u udžbenicima-početnicama. Također, u radu će se dati motivacijski prijedlozi za obradu tiskanih i pisanih slova u prvome razredu osnovne škole.
motivacijski postupci ; nastava početnoga čitanja i pisanja
nije evidentirano
engleski
Motivational techniques in teaching reading and writing to beginners
nije evidentirano
motivational techniques ; teaching reading and writing to beginners
nije evidentirano
Podaci o prilogu
532-540.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bene, Annamária
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
978-86-87095-17-5
Podaci o skupu
Motivacija – održavanje pozornosti učenika
ostalo
04.10.2013-05.10.2013
Subotica, Srbija