Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652633

MOTIVACIJSKI POSTUPCI U NASTAVI POČETNOGA ČITANJA I PISANJA


Bakota, Lidija
MOTIVACIJSKI POSTUPCI U NASTAVI POČETNOGA ČITANJA I PISANJA // MOTIVACIJA – ODRŽAVANJE POZORNOSTI UČENIKA / Bene Annamária (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2013. str. 532-540 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
MOTIVACIJSKI POSTUPCI U NASTAVI POČETNOGA ČITANJA I PISANJA
(MOTIVATIONAL TECHNIQUES IN TEACHING READING AND WRITING TO BEGINNERS)

Autori
Bakota, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MOTIVACIJA – ODRŽAVANJE POZORNOSTI UČENIKA / Bene Annamária - Subotica : Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2013, 532-540

ISBN
978-86-87095-17-5

Skup
MOTIVACIJA – ODRŽAVANJE POZORNOSTI UČENIKA

Mjesto i datum
Subotica, Republika Srbija, 4.-5. 10. 2013

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Motivacijski postupci; nastava početnoga čitanja i pisanja
(Motivational techniques; teaching reading and writing to beginners)

Sažetak
Do polska u školu dijete je ovladalo svim glasovima hrvatskoga jezika te u govoru rabi gotovo sve vrste riječi slažući ih u različite rečenične strukture. S polaskom u školu (sa 6 ili 7 godina) dijete će započeti usvajati pisani jezik. Do kraja prvoga razreda naučit će sva velika i mala tiskana i pisana slova te ovladati abecednim načelom. U nastavnome procesu opismenjavanja važno mjesto pripada primjerenim i raznolikim motivacijskim postupcima koji će dijete pripremiti i pokrenuti na aktivnosti pisanja i početnoga čitanja. U radu će se istražiti vrste motivacija u nastavi početnoga čitanja i pisanja te njihova (ne)zastupljenost u udžbenicima-početnicama. Također, u radu će se dati motivacijski prijedlozi za obradu tiskanih i pisanih slova u prvome razredu osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Lidija Bakota, (290535)