Objedinjene komunikacije (CROSBI ID 381065)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Suša, Dalia
Požgaj, Željka
hrvatski
Objedinjene komunikacije
Nema sumnje da je komunikacija jedan od najvažnijih aspekata poslovanja. Zaposlenici moraju učinkovito komunicirati međusobno, ali i s potrošačima ukoliko poduzeće želi postići produktivnost i konkurentsku prednost. Razvoj elektroničkih komunikacija od samih početaka poput izuma telegrafa do danas doveo je do pravog arsenala komunikacijskih alata koje današnji poslovni svijet ima na raspolaganju. Problem je kako te alate koristiti na učinkovit i produktivan način. Rješenje tog problema leži u objedinjavanju komunikacija u jedinstveni sustav koji korisnicima pruža pregled prisutnosti i dostupnosti, te poduzećima donosi niz prednosti poput smanjivanja troškova i povećanja produktivnosti i zadovoljstva zaposlenika. Neki od tih sustava razvile su kompanije IBM, Cisco Systems i Avaya, čija su softverska rješenja predstavljena u radu.
objedinjene komunikacije; elektroničke komunikacije; IBM Sametime; Avaya Flare; Cisco Collaboration Applications; UC&C; komunikacija; konvergencija; mobilnost
nije evidentirano
engleski
Unified Communications
nije evidentirano
unified communications; electronic communications; IBM Sametime; Avaya Flare; Cisco Collaboration Applications; UC&C; communication; convergence; mobility
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb