Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva (CROSBI ID 479871)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kolega, Ante Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.). Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 55-63-x

Podaci o odgovornosti

Kolega, Ante

hrvatski

Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva

U dosadašnjim strategijama razvitka govori se o poljodjelskoj proizvodnji, a ne navode se konkretni proizvodi određene kakvoće, asortimana i pakiranja kojima je moguće pokrenuti razvojni kotač hrvatskoj poljodjelstva. U marketinškoj strategiji razvitka poljodjelstva treba mijenjati tradicijsku proizvodnu strukturu , ustroj tržne infrastrukture i ciljna tržišta za poljodjelske proizvode, što će pridonijeti poboljšanju ukupne gospodarske učinkovitosti i konkurentnosti hrvatskog poljodjelstva. Za ostvarenje tih ciljeva traže se promjene u agrarnoj politici zemlje posebice u politici poticaja, odnosno investiranja u poljodjelstvu.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

Croatian agricultural marketing strategy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-63-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka

Brkić, Srećko

Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED)

Podaci o skupu

Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na početku 21. stoljeća

pozvano predavanje

08.11.2000-11.11.2000

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)