Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva (CROSBI ID 479871)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolega, Ante
hrvatski
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva
U dosadašnjim strategijama razvitka govori se o poljodjelskoj proizvodnji, a ne navode se konkretni proizvodi određene kakvoće, asortimana i pakiranja kojima je moguće pokrenuti razvojni kotač hrvatskoj poljodjelstva. U marketinškoj strategiji razvitka poljodjelstva treba mijenjati tradicijsku proizvodnu strukturu , ustroj tržne infrastrukture i ciljna tržišta za poljodjelske proizvode, što će pridonijeti poboljšanju ukupne gospodarske učinkovitosti i konkurentnosti hrvatskog poljodjelstva. Za ostvarenje tih ciljeva traže se promjene u agrarnoj politici zemlje posebice u politici poticaja, odnosno investiranja u poljodjelstvu.
nije evidentirano
nije evidentirano
engleski
Croatian agricultural marketing strategy
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-63-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka
Brkić, Srećko
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED)
Podaci o skupu
Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na početku 21. stoljeća
pozvano predavanje
08.11.2000-11.11.2000
Poreč, Hrvatska