Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Video u nastavi inojezičnoga hrvatskog (CROSBI ID 197097)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Korljan, Josipa Video u nastavi inojezičnoga hrvatskog // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 5 (2012), 251-262

Podaci o odgovornosti

Korljan, Josipa

hrvatski

Video u nastavi inojezičnoga hrvatskog

Video kao medij pronalazi sve veću uporabu u obrazovanju, kako u klasičnoj nastavi u učionici, tako i u e-obrazovanju. Postavljajući tezu da se najbolje nauči ono što se iskustvom doživi i prepuštajući polazniku središnje mjesto u nastavi, cilj je ovoga rada propitati mogućnosti koje video nudi nastavi stranih jezika, prije svega nastavi inojezičnoga hrvatskog koji se poučava u Hrvatskoj. Rad slijedi glavne postavke empirista i konstruktivizma. Analizira se priroda nastave stranih jezika i ciljna skupina kojoj je nastava namijenjena. Određuju se, prema Bloomovoj taksonomiji, ishodi nastave koji utječu na odabir određenoga medija i tehnologije. U radu se daju četiri primjera moguće primjene videa u nastavi, nakon čega se ističu dobre i loše strane korištenja ovoga medija. Svrha je rada doprinos zalaganju za uporabu novih tehnologija koje zahtijevaju novu paradigmu nastave u kojoj će se promijeniti uloga svih triju čimbenika obrazovnoga procesa: nastavnika, učenika i obrazovnih materijala.

inojezični hrvatski ; video u nastavi ; konstruktivizam ; poučavanje stranoga jezika ; inovacije u nastavi

nije evidentirano

engleski

Use of Video in teaching Croatian as a Second Language

nije evidentirano

teaching Croatian as a second language ; video in learning process ; constructivism ; learning process ; innovations.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2012.

251-262

objavljeno

1846-9426

2459-5128

Povezanost rada

Filologija

Poveznice