Marketing proizvoda s hrvatskog krša (CROSBI ID 479863)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolega, Ante
hrvatski
Marketing proizvoda s hrvatskog krša
Stvaranje i priprema proizvoda s krša, poboljšanje prodaje i izbor prodajnih kanala, specifična promidžba ovih proizvoda, tržišno je istraživanje koje proučavajući potrošača i potrošnju glavne funkcije tržišta dovodi u svezu s temeljnim gospodarskim ciljem, ostvarenjem dobiti iz proizvodnje s hrvatskog krša. Dobar marketing i jamstvo dobiti, uz očuvanje okoliša, daju jasnu prigodu preživljavanjana kršu kako ljudi i njihove reprodukcije tako i biljaka i životinja u prirodnoj ravnoteži
proizvod; prodaja; promidžba; krš
nije evidentirano
engleski
Marketing of croatian karst products
nije evidentirano
product; sale; promotion; karst
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-60-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci
Kačić, Sonja
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Podaci o skupu
Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu
predavanje
29.03.2000-30.03.2000
Split, Hrvatska