Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing proizvoda s hrvatskog krša (CROSBI ID 479863)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kolega, Ante Marketing proizvoda s hrvatskog krša // Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci / Kačić, Sonja (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 59-60-x

Podaci o odgovornosti

Kolega, Ante

hrvatski

Marketing proizvoda s hrvatskog krša

Stvaranje i priprema proizvoda s krša, poboljšanje prodaje i izbor prodajnih kanala, specifična promidžba ovih proizvoda, tržišno je istraživanje koje proučavajući potrošača i potrošnju glavne funkcije tržišta dovodi u svezu s temeljnim gospodarskim ciljem, ostvarenjem dobiti iz proizvodnje s hrvatskog krša. Dobar marketing i jamstvo dobiti, uz očuvanje okoliša, daju jasnu prigodu preživljavanjana kršu kako ljudi i njihove reprodukcije tako i biljaka i životinja u prirodnoj ravnoteži

proizvod; prodaja; promidžba; krš

nije evidentirano

engleski

Marketing of croatian karst products

nije evidentirano

product; sale; promotion; karst

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-60-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci

Kačić, Sonja

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

Podaci o skupu

Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu

predavanje

29.03.2000-30.03.2000

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)